Ghostriders identitet

Ingen blir förvånad när man ser vem som drar in pengarna på det. Det jag tycker är konstigt är att SH sponsar GR. :tomten

Rymding skrev:
Ingen blir förvånad när man ser vem som drar in pengarna på det. Det jag tycker är konstigt är att SH sponsar GR. :tomten

hur menar du?

Och hursomhelst "sponsrar" ju zatzy GIS filmerna, vart vill du komma?

stäng tråden! GR är inte intressant!!!
ev som dålig förebild för omogna moppefuckon.

förebild på så sätt att han kör snabbt på ringen å ha varit bland de bättre i RR.

Men annars kör han väll som alla andra hojjägare fast lite fortare när det är trafikerat och poliser igemter...

vem gubben är vet väll redan de allra flesta.

ROLLeR då vem är han?

*skål*

Superbee skrev:
hur menar du?

Och hursomhelst "sponsrar" ju zatzy GIS filmerna, vart vill du komma?

SH lägger info om GR-dagar som sticky. De flesta inklägg som No 1 gör handlar om "vissa saker", men får ligga kvar trots att No 1 gör pengar på det. Om SH tolererar detta så tycker jag att de också sponsar.

/A

Funderar på hjälm med svart visir samt ett vitt lakan när jag går ut ikväll (halloween)...GÅST-RAJDOR liksom...kan det va nåt??? :D

Osså lite popcorn på det... :corn

Last edited:
rookie skrev:
Funderar på hjälm med svart visir samt ett vitt lakan när jag går ut ikväll (halloween)...GÅST-RAJDOR liksom...kan det va nåt??? :D

helt klockrent ju!! :rofl :rofl

lite svårt å supa till bara....
om du inte väljer en öppen kruka.

EDIT: haha "Nolan N101 The right choises improve your life" :rolleyes:

rookie skrev:

Sök lite och du hittar att ghost rider är nån marvelfigur eller liknade, en snubbe på HD med brinnade döskalle.

MostWanted_NKPG skrev:
förebild på så sätt att han kör snabbt på ringen å ha varit bland de bättre i RR.

Men annars kör han väll som alla andra hojjägare fast lite fortare när det är trafikerat och poliser igemter...

vem gubben är vet väll redan de allra flesta.

ROLLeR då vem är han?

*skål*

jag vet att RULLARN inte har byggt färdigt sitt kök än.........hemlig fan det där..... :3freak

Hallåååå, har en nyhet till er alla.

Har hört att Gåstrajder är en helt vanlig person :kocko

studenten skrev:
Jag satt o såg GR3 igår kväll och fick syn på en sak. Då GR ska köra på nurburger ring så får man se en skymt av hans reggplåt.

Eftersom man hade lite o göra så körde jag bilden i bildredigernigs programmet och fick fram ett reggnummer. (Detta känns riktigt nördigt)
Men naurligtvis så var det falska plåtar som tillhörde en Chevrolet Blazer som var registrerad på ett större företag i Stockholm. Synd men så lätt var det inte att avslöja honom.

Sökfunktionen är en underbar uppfinning... Eller hur?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=61785&highlight=ghostrider

Använd den istället så kan du frossa & spekulera om GR precis hur mycket du vill! :7peta ;-)

För övrigt, sök inte på GR i sökdelen. Risken finns att servern inte pallar
med alla träffar och kollapsar och vi som vill läsa annat än GR blir sura... :7peta

För övrigt, lås lås lås tråden!

Jag har hört att Gås-ridaren har flugit iväg precis som nils holgersson. Så nog snackat om honom. Kan vi ha något intressant samtalsämne. :rolleyes:

Förresten vem är han :tungan

Rymding skrev:
SH lägger info om GR-dagar som sticky. De flesta inklägg som No 1 gör handlar om "vissa saker", men får ligga kvar trots att No 1 gör pengar på det. Om SH tolererar detta så tycker jag att de också sponsar.

/A

Och?

Så länge vi är här tack vare en person som äger detta så får han göra precis hur fan han vill. Om han får pengar av SWT-racing så .. vad har vi med det att göra? Tror du Swedie driver välgörenhet eller? Tror du att det är gratis att sköta SH?

Det finns en större potential på reklam på denna sidan än vad många tror.

varför inte uttnyttja den? hade jag varit först med SH.com så hade jag haft så mkt reklam som det går. Men då hade jag samtidigt nyttjat en del av pengarna till att förbättra siten.

jag kan ge er idioter en ledtråd på hans namn

första bokstaven i hans förnamn är P

Alltså egentligen, visst är det ganska fascinerande hur en person kan skapa så mycket rabalder och nyfikenhet i media??

Jag menar, tänk om polisen skulle lägga ner så här mycket spekulerande och antagande i sitt arbete. Då skulle vi inte ha mycket till brottslighet:)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti