GHOSTRIDERDAGEN 3 / Swedish Freestyle Festival

Jag ska med och......

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
För dom som inte ska racea men ändå vill samåka föreslår jag att vi träffas kl 08.00 på OK-macken på Hälla vid McDonalds för avfärd 08.15.
OBS!!! Detta är bara ett förslag OBS!!!

Bilen!

Funatic skrev:
Ingen plats kvar i Aeron.

Dessa åker med i min bil:
Funatic
Magnus G
VaLLe
Ac
Cattis
Jag tar nog hojen i alla fall. Det är väl flera som ska dit (hittar inte) så det ska nog lösa sig. Hoppas någon annan kan ta platsen i mitt ställe. Sorry om jag varit till besvär.

Crille skrev:
Så det var ingen som ville åka med till GR med mig fast min cuts är ledig.....

Men å andra sidan då får jag ju leka lite mera på vägen dit :yoparty

Du ta det lugnt med lekandet....Herr Slangichjagics

aRWe skrev:
För dom som inte ska racea men ändå vill samåka föreslår jag att vi träffas kl 08.00 på OK-macken på Hälla vid McDonalds för avfärd 08.15.
OBS!!! Detta är bara ett förslag OBS!!!
Vi spikar detta. 08.00 OK-macken Hälla på lördag.
Det går att ta sig till Lunda på ca 1 timme (12-13 mil) men som vanligt så väljer vi naturligtvis små mc vägar :tummenupp och det tar ju lite längre tid.

DennisR1 skrev:
aRWe skrev:

Jobbar ni aldrig????
Orkar inte upp till 08:00 men svänger nog upp senare under dagen..

Jag orkar f*n inte upp till 0800.... Om inte tiden pga av kosmisk strålning skulle ändras, så vill jag gärna åka senare med ngn annan.... Dennis, har du knarr igen ?

EDIT: Såg att det börjar 10.00, alldeles för tidigt... Jag kan tom tänka mig att missa en timme eller så, det brukar ju alltid slira med tiden på sådana där arrangemang.... //EDIT

Last edited:
Blir inget för mig grdagen !

Faan så får man feber mitt i allt blaah men men det är aldrig försent att ge upp :tomten :arsele får väl vara hemma o tycka synd om mig själv...och tjejer snackar om att föda barn... de vet inte hur de känns när en riktig karl är förkyld..... (enchinaguard reklamen):tuttar man känner sig rätt ynklig.. :ätapiller .... :crash:whip

Last edited:
aRWe skrev:
Det går att ta sig till Lunda på ca 1 timme (12-13 mil) men som vanligt så väljer vi naturligtvis små mc vägar :tummenupp och det tar ju lite längre tid.

Vilka vägar blir det?
Kanske hakar på om det är vägar i närheten av där jag kommer åka.

Pejo skrev:
Jag kan tom tänka mig att missa en timme eller så, det brukar ju alltid slira med tiden på sådana där arrangemang.... //EDIT
Kan tänka mig "missa" alltihop och åka Stockholms snurr istället :rolleyes: (sitta å glo på andra som åker fram å tillbaka på ett flygfält om de e KÖRväder, nej här gäller det att passa på medans vädret är med oss)

TinaTjejen skrev:
Kan tänka mig "missa" alltihop och åka Stockholms snurr istället :rolleyes: (sitta å glo på andra som åker fram å tillbaka på ett flygfält om de e KÖRväder, nej här gäller det att passa på medans vädret är med oss)

En annan har redan åkt dom flesta av de vägar som kommer att figurera i årets Stockholmssnurr... så det får nog vara. Men du, Tina! Behåll kartan och scanna den sen, så kan vi åka dom vägarna någon annan gång! Tyvärr så kan man inte åka på GR-dagar i efterhand...

Pejo skrev:
Jag orkar f*n inte upp till 0800.... Om inte tiden pga av kosmisk strålning skulle ändras, så vill jag gärna åka senare med ngn annan.... Dennis, har du knarr igen ?

EDIT: Såg att det börjar 10.00, alldeles för tidigt... Jag kan tom tänka mig att missa en timme eller så, det brukar ju alltid slira med tiden på sådana där arrangemang.... //EDIT

Sömntutekåren har beslutat följande:​

Avgång Västerås Central: 10.00 (samling 09:55, jag åker förbi kikar om nån ska med)
Avgång Statoil Enköping 10:30

Pejo skrev:
Tyvärr så kan man inte åka på GR-dagar i efterhand...
Nej men man kan ladda hem dem på datan och spola förbi all väntan som är:notme
Visst, för intresserade är det värt det, men JAG vill tjöööra :banana

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion