Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tar nog hojen i alla fall. Det är väl flera som ska dit (hittar inte) så det ska nog lösa sig. Hoppas någon annan kan ta platsen i mitt ställe. Sorry om jag varit till besvär.Funatic skrev:Ingen plats kvar i Aeron.
Dessa åker med i min bil:
Funatic
Magnus G
VaLLe
Ac
Cattis
Cattis skrev:Jag tar nog hojen i alla fall. Det är väl flera som ska dit (hittar inte) så det ska nog lösa sig. Hoppas någon annan kan ta platsen i mitt ställe. Sorry om jag varit till besvär.
Crille skrev:Så det var ingen som ville åka med till GR med mig fast min cuts är ledig.....
Men å andra sidan då får jag ju leka lite mera på vägen dit![]()
Crille skrev:Hehe funderar på att ta bort framhjulet för det slits ju inte iallafall *Ironi*
Fågel dräparen! skrev:Ett litet tips är ju att du lägger på en "bilring" till![]()
Vi spikar detta. 08.00 OK-macken Hälla på lördag.aRWe skrev:För dom som inte ska racea men ändå vill samåka föreslår jag att vi träffas kl 08.00 på OK-macken på Hälla vid McDonalds för avfärd 08.15.
OBS!!! Detta är bara ett förslag OBS!!!
aRWe skrev:Vi spikar detta. 08.00 OK-macken Hälla på lördag.
Jobbar ni aldrig????
Orkar inte upp till 08:00 men svänger nog upp senare under dagen..
DennisR1 skrev:aRWe skrev:Vi spikar detta. 08.00 OK-macken Hälla på lördag.
Jobbar ni aldrig????
Orkar inte upp till 08:00 men svänger nog upp senare under dagen..
Jag orkar f*n inte upp till 0800.... Om inte tiden pga av kosmisk strålning skulle ändras, så vill jag gärna åka senare med ngn annan.... Dennis, har du knarr igen ?
EDIT: Såg att det börjar 10.00, alldeles för tidigt... Jag kan tom tänka mig att missa en timme eller så, det brukar ju alltid slira med tiden på sådana där arrangemang.... //EDIT
aRWe skrev:Vi spikar detta. 08.00 OK-macken Hälla på lördag.
Det går att ta sig till Lunda på ca 1 timme (12-13 mil) men som vanligt så väljer vi naturligtvis små mc vägaroch det tar ju lite längre tid.
Kan tänka mig "missa" alltihop och åka Stockholms snurr iställetPejo skrev:Jag kan tom tänka mig att missa en timme eller så, det brukar ju alltid slira med tiden på sådana där arrangemang.... //EDIT
TinaTjejen skrev:Kan tänka mig "missa" alltihop och åka Stockholms snurr istället(sitta å glo på andra som åker fram å tillbaka på ett flygfält om de e KÖRväder, nej här gäller det att passa på medans vädret är med oss)
Pejo skrev:Jag orkar f*n inte upp till 0800.... Om inte tiden pga av kosmisk strålning skulle ändras, så vill jag gärna åka senare med ngn annan.... Dennis, har du knarr igen ?
EDIT: Såg att det börjar 10.00, alldeles för tidigt... Jag kan tom tänka mig att missa en timme eller så, det brukar ju alltid slira med tiden på sådana där arrangemang.... //EDIT
Nej men man kan ladda hem dem på datan och spola förbi all väntan som ärPejo skrev:Tyvärr så kan man inte åka på GR-dagar i efterhand...
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |