Ghostrider

Status
Ej öppen för fler svar.

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Ort
GBG
Hoj
GSX-R 1000
Någon som vet om han lever? Är det mer filmer på G? Denna dåre är underhållande att titta på, någon som vet om det finns fler liknande filmer att tanka?
 
Akn78 skrev:
Någon som vet om han lever? Är det mer filmer på G? Denna dåre är underhållande att titta på, någon som vet om det finns fler liknande filmer att tanka?
Gå in på www.ghostrider.com eller nåt sånt där får du all info. Kan meddela att ghostrider är ett uttjatat ämne här på sh.com använd sökfunktionen så får du reda på det mesta.
 
haha om han läste tråden har han garvat gott..han finns här...mer säger ja INTE..
 
No1 skrev:
Tror jag INTE att ämnet är när GR4 kommer i höst om man skall tro på rykten!! :tungan

Tror till och med att du kommer att gilla vad du kommer att få se då allt inte är som det varit eller nått... :pannkyss

Patrik,
SWT Racing...

(www.ghostridermovie.net)
Jag sa inte att jag tycker illa om ghostrider, men ska man ta en omröstning här på forumet så är jag ganska säker på att det kommer väga över till de som tycker att ghostrider har diskuterats tillräckligt.
Håll du dig till RR-banan nu, är väl bäst. :7peta :D
 
Mums! Ghostrider på en Gixxer K5:a :tungan

OBS! Är inte gay men det är hojen jag är kär i o inget annat...bara så ni vet :hihi

Längtar att få se hojen köras allt vad den går o lite till.
Ett önskemål vore att se mer bus med farbror blå på sina bly slädar jaga GR så att man får se vad dom går för när det verklien gäller :hihi Skarpt läge mao.
 
No1 skrev:
:död

Håller full komligt med om att GHOST RIDER filmerna har diskuterats i allt för många och MENINGSLÖSA trådar!!

Jag själv kommer att figurera i kommande filmen med bilder i från Svenska banor, rekord körningar samt Nürburg ring i mängder- vad Ghosten själv gör i filmen får stå för honom även om jag vet att vad som komma skall kommer att få dom flesta att få ett enormt leende på läpparna...

Patrik,
SWT Racing...


Måste vara coolt att medverka i en Ghostrider film.. riktigt tufft !
:kocko :kocko

Jag längtar fortfarande efter den sista delen när han sätter sig rakt in i en vägg... längtar så.. tror många skulle betala mer för den utgåvan än de skräpkvalité som släppts tidigare
:arsele

Alla kan köra som Ghostrider om man har kortslutning i hjärnan eller inte bryr sig ett skvatt om medmänniskorna i Världen.
 
Eureka skrev:
Måste vara coolt att medverka i en Ghostrider film.. riktigt tufft !
:kocko :kocko

Jag längtar fortfarande efter den sista delen när han sätter sig rakt in i en vägg... längtar så.. tror många skulle betala mer för den utgåvan än de skräpkvalité som släppts tidigare
:arsele

Alla kan köra som Ghostrider om man har kortslutning i hjärnan eller inte bryr sig ett skvatt om medmänniskorna i Världen.
:corn
 
No1 skrev:
:död

Håller full komligt med om att GHOST RIDER filmerna har diskuterats i allt för många och MENINGSLÖSA trådar!!
Jag själv kommer att figurera i kommande filmen med bilder i från Svenska banor, rekord körningar samt Nürburg ring i mängder- vad Ghosten själv gör i filmen får stå för honom även om jag vet att vad som komma skall kommer att få dom flesta att få ett enormt leende på läpparna...

Patrik,
SWT Racing...
Eureka skrev:
Måste vara coolt att medverka i en Ghostrider film.. riktigt tufft !
:kocko :kocko

Jag längtar fortfarande efter den sista delen när han sätter sig rakt in i en vägg... längtar så.. tror många skulle betala mer för den utgåvan än de skräpkvalité som släppts tidigare
:arsele

Alla kan köra som Ghostrider om man har kortslutning i hjärnan eller inte bryr sig ett skvatt om medmänniskorna i Världen.
Som en liten hint var det väl detta No1 menade med den feta texten ovan.

Beträffande ditt uttalande som jag kursiverat, är du helt slut i huvdet?





Edit: Helvete, jag skulle ju inte skriva nåt. Jaja. Låt gå.
 
No1 skrev:
-Alla kan köra som Ghostrider om man har kortslutning i hjärnan eller inte bryr sig ett skvatt om medmänniskorna i Världen.
*Att säga att vem som hellst kan köra som Ghost Rider om personen endast skulle behöva sk kortslutning i hjärnan visar bara hur enormt stor din kunskap i ämnet framförande av en motorcykel är... :tummenupp

Patrik,
SWT Racing...
Men vem som helst kör ifrån dig på banan :hihi
Förresten finns det ingen åldersgräns på att få köra? :7peta
 
Men hallå det e ju jag som e spöket ;)

Ghost.jpg
 
Last edited:
No1 skrev:
Men får väll hoppas att jag med team kamrat inte kommer sist i helgens kommande ERF tävling på Anderstorp trotts kondidtion som en överkörd grävling samt en otränad match vikt på närmare 95 kilo... :va

Stackars Jocke... han har redan hälsat på *leca-sea* i hansenkurvan i söndags... men enl. rykten så är det ju din gamla -04 som ska ut o luftas så.....

Han sa förövrigt att han INTE skulle krascha på rejset...
 
Last edited:
sandstream skrev:
GR på en Yamaha :va
Nä, det verkar inte så troligt, hans hojar måste ju gå fort och hålla ett tag :tungan


Jag tror Mr:GR tyckte den gick ganska bra i sommras på Nynäsv förbi skogis :tummenupp

//Simon
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top