AndersIvar
Medlem
Någon som vet om han lever? Är det mer filmer på G? Denna dåre är underhållande att titta på, någon som vet om det finns fler liknande filmer att tanka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gå in på www.ghostrider.com eller nåt sånt där får du all info. Kan meddela att ghostrider är ett uttjatat ämne här på sh.com använd sökfunktionen så får du reda på det mesta.Akn78 skrev:Någon som vet om han lever? Är det mer filmer på G? Denna dåre är underhållande att titta på, någon som vet om det finns fler liknande filmer att tanka?
sportarn skrev:Gå in på www.ghostrider.com eller nåt sånt där får du all info. Kan meddela att ghostrider är ett uttjatat ämne här på sh.com använd sökfunktionen så får du reda på det mesta.

No1 skrev:Tror jag INTE att ämnet är när GR4 kommer i höst om man skall tro på rykten!!![]()
Tror till och med att du kommer att gilla vad du kommer att få se då allt inte är som det varit eller nått...![]()
Patrik,
SWT Racing...
(www.ghostridermovie.net)
Jag sa inte att jag tycker illa om ghostrider, men ska man ta en omröstning här på forumet så är jag ganska säker på att det kommer väga över till de som tycker att ghostrider har diskuterats tillräckligt.No1 skrev:Tror jag INTE att ämnet är när GR4 kommer i höst om man skall tro på rykten!!![]()
Tror till och med att du kommer att gilla vad du kommer att få se då allt inte är som det varit eller nått...![]()
Patrik,
SWT Racing...
(www.ghostridermovie.net)
Skarpt läge mao.No1 skrev:![]()
Håller full komligt med om att GHOST RIDER filmerna har diskuterats i allt för många och MENINGSLÖSA trådar!!
Jag själv kommer att figurera i kommande filmen med bilder i från Svenska banor, rekord körningar samt Nürburg ring i mängder- vad Ghosten själv gör i filmen får stå för honom även om jag vet att vad som komma skall kommer att få dom flesta att få ett enormt leende på läpparna...
Patrik,
SWT Racing...
:cornEureka skrev:Måste vara coolt att medverka i en Ghostrider film.. riktigt tufft !
:kocko :kocko
Jag längtar fortfarande efter den sista delen när han sätter sig rakt in i en vägg... längtar så.. tror många skulle betala mer för den utgåvan än de skräpkvalité som släppts tidigare
![]()
Alla kan köra som Ghostrider om man har kortslutning i hjärnan eller inte bryr sig ett skvatt om medmänniskorna i Världen.
No1 skrev:![]()
Håller full komligt med om att GHOST RIDER filmerna har diskuterats i allt för många och MENINGSLÖSA trådar!!
Jag själv kommer att figurera i kommande filmen med bilder i från Svenska banor, rekord körningar samt Nürburg ring i mängder- vad Ghosten själv gör i filmen får stå för honom även om jag vet att vad som komma skall kommer att få dom flesta att få ett enormt leende på läpparna...
Patrik,
SWT Racing...
Som en liten hint var det väl detta No1 menade med den feta texten ovan.Eureka skrev:Måste vara coolt att medverka i en Ghostrider film.. riktigt tufft !
:kocko :kocko
Jag längtar fortfarande efter den sista delen när han sätter sig rakt in i en vägg... längtar så.. tror många skulle betala mer för den utgåvan än de skräpkvalité som släppts tidigare
![]()
Alla kan köra som Ghostrider om man har kortslutning i hjärnan eller inte bryr sig ett skvatt om medmänniskorna i Världen.

Men vem som helst kör ifrån dig på bananNo1 skrev:-Alla kan köra som Ghostrider om man har kortslutning i hjärnan eller inte bryr sig ett skvatt om medmänniskorna i Världen.
*Att säga att vem som hellst kan köra som Ghost Rider om personen endast skulle behöva sk kortslutning i hjärnan visar bara hur enormt stor din kunskap i ämnet framförande av en motorcykel är...![]()
Patrik,
SWT Racing...

Ingen kommentar om åldern, har du legat av dig.No1 skrev:Köra i från mig på bana!!??![]()
Faktiskt skit enkelt!!!![]()
Patrik,
SWT Racing...

BadToy skrev:Men hallå det e ju jag som e spöket![]()

GR på en YamahaBadToy skrev:Men hallå det e ju jag som e spöket![]()


No1 skrev:Men får väll hoppas att jag med team kamrat inte kommer sist i helgens kommande ERF tävling på Anderstorp trotts kondidtion som en överkörd grävling samt en otränad match vikt på närmare 95 kilo...![]()
sandstream skrev:GR på en Yamaha
Nä, det verkar inte så troligt, hans hojar måste ju gå fort och hålla ett tag![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |