Ghostrider

Status
Ej öppen för fler svar.
P-E skrev:
Han ska inte köra Isle of man TT, därimot ska han köra Ultimate rally. Sen så kanske inte den körningen var allvarlig? Det var hans kompis som åkte framför. De tog med just det varvet för att det blev bäst med kamera vinklar och sånt.
De stod ju på deras hemsida att han fått klart att han skulle få köra isle of man 2006.? :va

Vad är Ultimate rally för något? :va

De e möjligt att de blev bäst med kamera-vinklar och så, men faktum kvarstår, att tysken kör hårigare än GR. :hihi

sandstream skrev:
Vad är en gimp? :confused:

En gimp e väl en lirare klädd i läder med en gummiboll i munnen som e bakbunden.... typ. Du som e Hemmabio guru.., Flukta på..... va fan heter den nu igen.... argh... Quentin Tarantinos genombrott... Med John Travolta i huvudrollen..... Men geeeeeez... va fan heter den. Blir knäpp! Esch... du vet vilken jag menar.

- BRING OUT THE GIMP

- I THINK THE GIMP'S ASLEPP

- WELL.... I GUESS YOU JUST HAVE TO WAKE HIM UP THEN

Ringer det en bella?

RoLLER skrev:
En gimp e väl en lirare klädd i läder med en gummiboll i munnen som e bakbunden.... typ. Du som e Hemmabio guru.., Flukta på..... va fan heter den nu igen.... argh... Quentin Tarantinos genombrott... Med John Travolta i huvudrollen..... Men geeeeeez... va fan heter den. Blir knäpp! Esch... du vet vilken jag menar.

- BRING OUT THE GIMP

- I THINK THE GIMP'S ASLEPP

- WELL.... I GUESS YOU JUST HAVE TO WAKE HIM UP THEN

Ringer det en bella?

Pulp Fiction kanske ? :va

ec2bme skrev:
De stod ju på deras hemsida att han fått klart att han skulle få köra isle of man 2006.? :va

Vad är Ultimate rally för något? :va

De e möjligt att de blev bäst med kamera-vinklar och så, men faktum kvarstår, att tysken kör hårigare än GR. :hihi

Ultimate rally är en tävling med bil. Som den där andra tävlingen, när de kör med massa lyxbilar.

www.ultimaterally.com

"Ultimate Rally - The fastest way to become a Legend.." står att läsa på sidan..
någon annan som sett filmen Cannonball run, en gammal rulle där dom kör sportbilar o tävlar o kör så det ryker.. känns som ngt liknande :) fast utan regisör.

:dricka
/z

hållundan skrev:
Fasen, i klass med den däringa filmen om Herbie, den talade VW-bubblan.

precis , den är cool, tror den har nummer 69 på sig.. :slicka
EDIT: den hade 53... tråkit
herbie.jpg

/z

Last edited:
ultimate rally är om jag inte minns helt fel, ett försök av kimble (www.kimble.org)(som vann gumball3000 3ggr i rad eller nått sånt) att göra ett race som är ännu värre. Vore ju ballt att åka hoj där, men frågan är om man orkar köra helkoncentrerat så pass länge asså :) :tungan

sporTlovEr skrev:
Kanske gammalt ...nedladdningarna från Ghostsidan fungerar nu :tummenupp

Nåja ni får driva med mig, det bjuder jag på!(det är som att hälla vatten på en gås, det bara rinner av) För mig blev det i alla fall, ett par filmer som jag inte sett tidigare, ville bara upplysa.

Glöm inte bort lilla Brum, museibilen som smiter ut på äventyr på dagarna.

Varför är det så inne att vara anti-ghostrider? Har han gjort något märkvärdigt som inte 99% av besökarna här har (de 40% med A-kort eller de 27% med sporthoj då).
Killen kör fort på allmän väg, that's it.

Markus skrev:
Varför är det så inne att vara anti-ghostrider? Har han gjort något märkvärdigt som inte 99% av besökarna här har (de 40% med A-kort eller de 27% med sporthoj då).
Killen kör fort på allmän väg, that's it.

Se tråd - Vad är en moralkärring ?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back