Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.
Hade man skickat den här tråden till en psykolog hade han/hon förmodligen trillat ihop i en hulkande massa och insett att inga böcker kan rymma det mänskliga psykets spännvidd och sen gått ut och kjöpt en sporthoj...

Jag vill åxå veta, förklara du som vet.:D

Inskickat av Fürstenhoff
Du är som vanligt ett samt för pinsam käre "Slappa" då du inte ens är närheten av sanningen - oväntat!!

Dom säger "Get enemies not friends"

Kan du inte förklara hur de ligger till?
Låter som du sitter på alla svaren

Dom säger "Get enemies not friends" :tummenupp

Kan du inte förklara hur de ligger till?
Låter som du sitter på alla svaren ;)

nu börjar det spåra ur. sätter mina sista kronor på att tråden är borta vääääldigt snart.

Det bästa med gåsraijder är hur han gör narr av den svenska idiotiska poliskåren som tror sig är gudar och står högt över alla andra. Eloge till dig GR keep it up!

Ni som ska kommentera negativt på denna post kan dra er i snasen eller nått istället moralkärringar :mad:

Jhhuuu coolt vicken kille snabb jaaa smart näääää

Det bästa med gåsraijder är hur han gör narr av den svenska idiotiska poliskåren som tror sig är gudar och står högt över alla andra. Eloge till dig GR keep it up!

Ni som ska kommentera negativt på denna post kan dra er i snasen eller nått istället moralkärringar :mad:

*dra mig i snasen*.....hmmm *dra igen*...........mmmm *dra i snaaaaaasen*

:D

Gåsrider
Gas%20m%20Nils.gif

Vad skulle en seriös diskussion om GR handla om? Jag skulle gärna vilja veta. Det sägs ju att alla trådar om GR är oseriösa och spårar ut.

Min fråga räknas inte som svar då den självklart tillhör kategorin "seriösa diskussioner", skulle den ändå räknas som ett svar skulle det bildas rundgång på frågan vad en seriös diskussion om GR skulle handla om, för den skulle handla om vad en seriös diskussion om GR skulle handla, som skulle handla om vad en seriös diskussion om GR skulle handla om, som skulle handla om....:rolleyes:

Patrik de är lika bra att du lägger alla korten på bordet så vi blir av med dom här trådarna, eller nej just de jag hade ju fel ja.

Ok lägg av, jag erkänner!

Jag Är ghåstrajder!

Patrik de är lika bra att du lägger alla korten på bordet så vi blir av med dom här trådarna, eller nej just de jag hade ju fel ja.

Är du full lr?

Det är jag som är GR! :mad:

Last edited:
långlivad tråd :)
swedie måste vara på nån solig ö o dricka pina colada eftersom den finns kvar :confused:

brukar titta på ghostriders blyslädefilmer som uppvärmning inför säsongen det är alltid så inspirerande :tungan

Dock skall man kanske vara lite ödmjuk och fundersam över hur en bevisligen duktig (möjligen ansvarslös) förare klarar sig i alla år bland plåt-döds-fällor, men skadar sig illa (tyvärr) på bana. Det motstrider all logik, historiskt, i nuet och kanske även i framtiden :näsblod

Faaan vad ligga man verkar få som en myt! :tuttar
Jag kör bana för att kunna gasa på lära mig hantera hojen där jag vet att det är byggt för att skada sig minimalt. Visst han har klarat sig i trafiken osv men skadar sig på bana, de handlar om att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt, kan tänka mig att han hade haft lite mer ont vid samma manöver i trafiken som jag läst att han har gjort nu på bana.

sen verkar man få mer :tuttar om man gör galna grejer oavsätt vad man gör för galet faktiskt :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma