ghostrider final ride

nille

Nille
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
CRF 450 -03
Är det någon som har hela filmen "ghostrider final ride" eller länk till den?

Skicka ett PM till No.1 med din adress så kommer han säkert med en färdigbränd kopia till dig.....

Du verkar ny här, han som spelat in ghostrider finns här på forumet.. o ja tror inte många här tycker man ska ladda ner den.. stöd killen o köp filmen istället :fakta

Stödja killen? Varför? Kan du motivera att man ska stödja dylik verksamhet med ett par logiska resonemang så blir jag imponerad.

Lite kuligt!!!

Att turbo busan och som var med i final ride stod i montern brevid polisen på sollentuna mässan!
För förmodligen så var ngn i den montern med i filmen eller har iaf ngt med filmen att göra?? :skrämd

Hohoho

Ojdå jag trampade visst på en öm tå, sorry jag var inte införstådd med att era interna rutiner här på. Men de bryr jag mig inte så mycket om så om någon har filmen och vill dela med sig så är jag tacksam.

nille skrev:
Ojdå jag trampade visst på en öm tå, sorry jag var inte införstådd med att era interna rutiner här på. Men de bryr jag mig inte så mycket om så om någon har filmen och vill dela med sig så är jag tacksam.

Besök sporthojs egen DC-hub på sporthoj.dyndns.org så kan du säkert hitta den där.

nille skrev:

(Uttalas med tysk brytning)
"Hello, my name is Franz, I am new in this class. Please let me shit on your lawn"

Sådana här trådar är bara för bra! Visserligen har diskussionen redan varit uppe en triljon gånger och alla argument är redan utslitna, men det gör inget. Nu har man iaf nåt att läsa! :D Man trycker bara på "refresh" och då har någon skrivit ett inlägg. Under tiden man läser har ytterligare någon skrivit ett till inlägg.

Detta är verkligen ett ämne som berör...

Bodoe skrev:
Sådana här trådar är bara för bra! Visserligen har diskussionen redan varit uppe en triljon gånger och alla argument är redan utslitna, men det gör inget. Nu har man iaf nåt att läsa! :D Man trycker bara på "refresh" och då har någon skrivit ett inlägg. Under tiden man läser har ytterligare någon skrivit ett till inlägg.

Detta är verkligen ett ämne som berör...

Folks åsikter går isär, så är det bara. Somliga är genomtänkta, andra inte.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing