Ghostrider day 2 BILDER

Trodde motardfolket skulle vara mer aktiva än dom va. Det var ju mest sporthojar som roade sig i regnet.
Gillar förresten placeringen av regskylten. Dom enda som kan tänkas läsa den är ju helikoptrar.

Bifogat

• gr2_4.jpg
    gr2_4.jpg
    124 KB · Visningar: 770
Last edited:
Tur att jag har några kvar då Wiseguy=)
Slangar ståendes..

Bifogat

• pict8176.jpg
    pict8176.jpg
    77.8 KB · Visningar: 749
Wiseguy skrev:
Slänger in mina bilder här med. Det blev inte många pga att jag inte vågade fota i regnet.

Nåväl, först ut en snygg motard. Grymt läcker lackering.

Killen med den där hojen va nått av det trögaste jag mött i MC-väg

Tog ett foto på den medans han stog och snackade i mobil och tänke va lite social och fråga hur han fått till det så bra. dock hade lacken bubblat lite så tänkte hör hur han gjort med lackering och allt sånt för mina planer till vintern

Istället så tar nötet och lyfter örat från luren och säger. RADERA den där sista du tog!!

Helt seriöst ber han mig radera kortet jag just tagit på hans MC och jag tänker är han en sån skitstövel så ska jag faan inte ha kort på hans MC heller så jag deletar och går vidare men så börjar jag tänka

Hur är man som person om man fixar till en MC snyggt och åker iväg på stor MC-träff och sen ber folk ta bort de bilder de tar på hojen.
VAFAAAN lackade han den för i första hand om han inte vill att den ska synas?????

Aja trist inställning hade han och då sktier jag ju i det oxå men nått stog inte riktigt rätt till tyckte iaf jag.

/oXydex med lackeringsplaner

Bifogat

• gr2_1.jpg
    gr2_1.jpg
    117.4 KB · Visningar: 685
Jaja, men såg du inte att han va en sån c00l l33t snubbe? Såna ska man passa sig för!

Hur skulle det kännas om nån ville ta en bild på din hoj för att den va snygg?
Skulle ju vara helt knasigt!

Men de e ju olika, själv skulle jag bli smickrad, men de e jag det. O jag e ju inte som andra, o en jävla tur är väl det...

Det är ju bara att inse; efter som vi andra är så smarta måste det ju finnas nån som väger upp, nu vet vi ju i alla fall vem det är!
Eller oxå hade han snott den, skulle inte förvåna mig.

Nu ska jag koka makaroner!

Gammel Gixxern är en BUSA, så det så :squid

Liwa1 skrev:
Gammel Gixxern är en BUSA, så det så :squid

Om jag inte har fattat helt fel så kommer namnet Gixxer från beteckningen GSXR.... Suzuki GSX 1300 R = Hayabusa

Hayabusa = Gixxer a´la grande

Rigge skrev:
Om jag inte har fattat helt fel så kommer namnet Gixxer från beteckningen GSXR.... Suzuki GSX 1300 R = Hayabusa

Nå Liwa1, sväljer du det?=)

Hahaha..... det var nog min du menade ....
slänger upp en bild på den snart..... den är inte riktigt lika....

/Jon Kanon :cool: :öl

Här kommer den!!!!

Om det var den du menade!?

Bifogat

• min lilla skönhet1.jpg
    min lilla skönhet1.jpg
    82.5 KB · Visningar: 331
Rigge skrev:

Ja ja, vad gör det om hundra år ;)

Det jag menade är att Hojen i fårga är ingen gammel gixxer direkt. Mycket nytt på den så att säga och att det är inte en Gixxer 1000 eller 750, utan en Busa som är förkortining av just då Hayabusa. Sen heter väl det inte GSX 1300 R längre , utan namnet är väl Hayabusa. Jag kan ha fel.

Grunden i det hela, det är en Busa och inte en Gixxer 1000 eller så i alla fall.

Snabb är den :tummenupp

:bow

Liwa1 skrev:
Sen heter väl det inte GSX 1300 R längre , utan namnet är väl Hayabusa. Jag kan ha fel.

Japp fel har du i det fallet. Den heter GSX1300R Hayabusa.
Titta på plasten under passagerarsitsen så ser du GSX namnet där

Liwa1 skrev:
Ja ja, vad gör det om hundra år ;)

Det jag menade är att Hojen i fårga är ingen gammel gixxer direkt. Mycket nytt på den så att säga och att det är inte en Gixxer 1000 eller 750, utan en Busa som är förkortining av just då Hayabusa. Sen heter väl det inte GSX 1300 R längre , utan namnet är väl Hayabusa. Jag kan ha fel.

Grunden i det hela, det är en Busa och inte en Gixxer 1000 eller så i alla fall.

Snabb är den :tummenupp

:bow

Jo jag vet, busa är väl ett mer tilltaget namn men gammelgixxer lät bättre än gammelbusa=)

Det där med gammel var ironiskt rakt igenom, vet att det är en ruggigt vass hoj, hoppas den kommer på lördag igen och visar vad den går för!
ses på lördag allihopa!

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back