Ghostrider 6.66 what the f**k

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag tolkar det som att om man registrerat nyligen så vet man med stor sannolikhet inte vem som är personen bakom karaktären Ghostrider.

Fast eftersom han reggade sig för två år sen så vet jag väl inte om man kan kalla det så värst nyreggat?? :va

En polare till mig säger att han äger nån butik i sthlm o att han inte gömmer sig direkt. Säljer sina egna filmer via sin butik o man kan till o me ta kort me han.. Det e va jag hört men men om det e sanning det vette fan:)

En polare till mig säger att han äger nån butik i sthlm o att han inte gömmer sig direkt. Säljer sina egna filmer via sin butik o man kan till o me ta kort me han.. Det e va jag hört men men om det e sanning det vette fan:)

Om du söker runt lite på forumet, så finns det nog spår av honom fortfarande.
Du kommer förmodligen tro att det är en mopedist som skenreggat sig, men det är det inte.

Men dö trådjävel DÖÖÖÖÖÖ!

Instämmer.

Bara för att en troll-bait tråd går i graven så behöver man inte börja fylla på i en annan. Så lite kan inte folk ha att göra.

Hursomhelst, tråden är nu stängd då filmen uppenbarligen tycks vara färdigdiskuterad. Känner nån att det finns mer att säga om just filmen så är fritt fram att göra en ny tråd för här tror jag det är liten risk att det blir någon riktig diskussion igen. :)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...