Ghostrider 6.66 what the f**k

Status
Ej öppen för fler svar.
Börjar se lite trångt ut i skinnstället. I övrigt snygg produktplacering av F. Närkontakt av tredje graden levereras.

Last edited:
Är det nån som vet vad som hände på Hornsgatan när han skulle hoppa med bilen? Bilen såg ju ut och vara duktigt smälld efter det. Undrar också hur bilen såg ut efter närkontakten med polisbilen på Nynäsvägen. Gick det och fixa skadorna på försäkring? ;)

Köp nu filmen istället,och sponsra GR så att vi får se fler filmer i framtiden. Like it

Är det nån som vet vad som hände på Hornsgatan när han skulle hoppa med bilen? Bilen såg ju ut och vara duktigt smälld efter det. Undrar också hur bilen såg ut efter närkontakten med polisbilen på Nynäsvägen. Gick det och fixa skadorna på försäkring? ;)

såg nog ut typ såhär.
gr1backdark.jpg

gr1fronttdark2.jpg

Tråden har hållit en vettig stämning hittills! :tummenupp
Fortsätt så här tack! Jag kommer inte skriva mer i tråden nu, och låter även övriga moderatorer göra sitt jobb.

Kan väl tillägga att jag inte sett filmen iofs, kanske vore kul o se en mörk vinterdag i väntan på våren. =)

Filmen var som en resa tillbaka till början av 2000-talet när det var kul med on-boardfilmer.
Det som var kul var att se Nürbergring, resten kollade jag aldrig på.

Jag ledsnade och snabbspolade hela tiden, va rätt tråkig och kass kvalité.
Var ju inte det sämsta jag sett men 10min snabbspolning var den väl i princip värd. Kanske?

its been done before, case closed, move on.... Typ

Jag tyckte den var hyfsad iaf. Inget utöver det vanliga. Men va fan, det är ju alltid gött att se litet hojåkning och litet polisjakter. Sånt som förespråkades här på sidan innan alla blev gamla och skaffade småknoddar. :D

Syftet med denna tråd var att disskutera det man tyckte var bra och mindre bra med filmen.
Inte massa snack om personen i sig.
Och det produceras ju inte speciellt mycket mc filmer i Sverige så det borde väll vara en ganska stor sak på sporthoj tycker jag?

Själv tycker jag det är kul när han kör lite olika foron, borde blanda in lite mer av allt i framtiden.
sporthoj, motard, minimoto, gocart, surbarbo osv.

Tyckte hela filmen var som ett sömnpiller, det som var hyfsat var nog körningarna med Subarun. Någon som vet hur många pollar det är i den?

Och det produceras ju inte speciellt mycket mc filmer i Sverige så det borde väll vara en ganska stor sak på sporthoj tycker jag?.

Är det inte så att det kan bara produceras sån här film i fjolliga sverige. I resten av världen kan man ju bli dödad av polisen.

jaja en och annan olycka händer det men då åker väl polisen in på psyk

Har bara sätt filmen inte extra matrialet men tycker de är en av dom bästa Ghostrider filmerna.
Riktigt bra bild å körningar.
Gillar de när polisen å supran krockar :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden