Ghost rider myten

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
först när man såg ghost rider typ myt då garva man lite men nu när någon har kört för fort åkt fast kört av eller när nånting har hänt med en MC så e det altid någon som säger det e ghost rider eller är det ghostrider, Han e verkligen en legend. Tycker det är så kul med alla dessa komentarer :rofl
Folk e dummare än de ser ut :tungan

HAHAHHA ja det där känner man igen , så fort nån mc åkt för fort med regplåten i hjulhuset , så säger folk -det där måste ha varit ghostrider , han körde fort och hade ju ingen regplåt.
:rofl

silvr skrev:
först när man såg ghost rider typ myt då garva man lite men nu när någon har kört för fort åkt fast kört av eller när nånting har hänt med en MC så e det altid någon som säger det e ghost rider eller är det ghostrider, Han e verkligen en legend. Tycker det är så kul med alla dessa komentarer :rofl
Moppefucko! Använd punkt och kommatecken. Då blir det mycket enklare att läsa, sedemera så förstår vi också vad du vill få fram i ditt inlägg.
När jag gick på gymnaset så var det A och O att lära sig skriva korrekt!

Last edited:
Maxxi skrev:
Moppefucko! Använd punkt och kommatecken. Då blir det mycket enklare att läsa, sedemera så förstår vi också vad du vill få fram i ditt inlägg.
När jag gick på gymnaset så var det A och O att lära sig skriva korrekt!

sedemera = sedermera
gymnaset = gymnasiet
korrekt = korrekCt

:hihi

Är det ghost på forumet som rider myten?

:huvet :huvet :huvet Japp skrev som en kratta!
Men jag sa bara att på min tid i skolan så var det viktigt att lära sig att skriva.Har dock aldrig sagt att jag kan skriva eller lärde mig detta under skoltiden :hihi

ps.Förlåt, ska inte hacka på någon när jag inte är bättre själv. :lol

Maxxi skrev:
ska inte hacka på någon när jag inte är bättre själv. :lol
Äsch, det var ju bara två bokstäver som föll ur. Händer mig också hela tiden, fast jag går in och redigerar dit dom.

Åter till ämnet: Vad trådskaparen missat är att folk av nyfikenhet håller utkik efter GR-teamets videoinspelningar, som faktiskt sker ute i trafiken. Jag tror inte de syftar på någon slags sagofigur.

Maxxi skrev:
:huvet :huvet :huvet Japp skrev som en kratta!
Men jag sa bara att på min tid i skolan så var det viktigt att lära sig att skriva.Har dock aldrig sagt att jag kan skriva eller lärde mig detta under skoltiden :hihi

ps.Förlåt, ska inte hacka på någon när jag inte är bättre själv. :lol
Tyvär ursäkten godtages jag vet var din postlåda bo va -ironisk-
nja inget moppefucko lite slavrig på och skriva bara, ska INTE skärpa mig jag lovar :tungan

Inte för att jävlas men:
korrekt = korrekt

Ninjaboy skrev:
sedemera = sedermera
gymnaset = gymnasiet
korrekt = korrekCt

:hihi

silvr skrev:

Vart vill du komma med denna tråden? :va

mb skrev:
Äsch, det var ju bara två bokstäver som föll ur. Händer mig också hela tiden, fast jag går in och redigerar dit dom.

Åter till ämnet: Vad trådskaparen missat är att folk av nyfikenhet håller utkik efter GR-teamets videoinspelningar, som faktiskt sker ute i trafiken. Jag tror inte de syftar på någon slags sagofigur.
ljug inte, du rättar allt i WORD :)

RED_LiME skrev:
Vart vill du komma med denna tråden? :va

...om man nu ska gnälla vidare så...
Välj mellan "denna tråd" eller "den här tråden", inte "denna tråden"
Jag vet att det är dialektalt, men ska vi vara övernitiska så... :mattias :arsele

jesseboy skrev:
...om man nu ska gnälla vidare så...
Välj mellan "denna tråd" eller "den här tråden", inte "denna tråden"
Jag vet att det är dialektalt, men ska vi vara övernitiska så... :mattias :arsele

Tyst med dej din Norrlänning :fatta!

:)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back