Ghost Rider Har Klotat!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
hållundan skrev:
Vadå Flygit in i byggnaderna??? Nu hänger jag inte med :confused:

Äsch! Håller med dej mavve, det finns nötter överallt :fakta .... Å än är den sista idioten inte född... Förresten har du fixat fruttisar eller??

Vad då flygit? Nu hänger inte JAG med :D hehe....

Nej, de är ute ur sortimentet :(

Riktigt illa anser jag, nu finns abar äckliga Godisar och Trollerimix :zpy

750RR

Benny skrev:
Bin Laden, World Trade Center....Ringer d nån klocka? :D

Ja ja, det var den gamle skojaren ni pratade om =)...

Hmmm, jag ska ringa Hemglass å säga att jag dör utan fruttisar..

Fast dom kanske vart borta länge iofs....

Å godisar smakar faktiskt :zpy Riktigt illa.....

Nedrans!

Benny skrev:
Bin Laden, World Trade Center....Ringer d nån klocka? :D

Om inte Hållundan var ironisk ska jag bara få igång mitt hjärta av chocken nu........

lite skvallerkärringsvarning på detta endå :p Om han vurpat.. so what? ingen annan än ensjälv som skriver om man har vurpat om det inte gick riktit dåligt :( Finns flera trådar om att GR har vurpat så kanske ni ändå vill att han ska vurpa :skrämd hoppas inte det.. my 0.02€

Jag tror att det är Lasse Berghagen som är Ghost Rider.
När han tröttnat på att flina upp sig mot kärringarna på Skansen, så drar han på sig sitt svarta ställ och kör satan.
Vi vet ju att han körde HD förr men det gav inte tillräckligt med kickar.

jag tror inte ens ghostrider existerar förrän jag ser honom själv,filmerna ser fejkade ut verkliga farten stämmer ej med mätaren

maverick_750rr skrev:
Även en pedofils åsikter? Då är det du som är slut i huvet. Eller du har full förståelse varför talibanerna flög in i byggnaderna?
Samhällets fel såklart va?

750RR

Där tycker jag att Mavve plockade ner Sno_Pro ganska hårt! :)

:hej :hej

Jag har en åsikt... (som om nån skulle bry sej...)

Jag, som många andra, tror mej veta vem GR är... (inte alls säker...) Men om det är så: Så visst gillar jag inte att alla vi andra som åker sporthoj, får dåligt rykte av det han gör. Men killen kan ju hantera en hoj, så är det :fakta Och jag finner filmen roande, tittar gärna på det han gör, men gillar inte det där med ryktet. (dubbelmoral eller?!)

Men om GR höll sej till att bara köra som han gör när han är lagig, så skulle solen skina mer och folk skulle le oftare. Men det måste ligga mycket pengar i det han gör, för annars skulle det räcka med en film bara för att visa att han är en av de bästa. Nu har jag bara hört rykten på att en andra e på gång... Lite girigt tycker jag.

Men GR... jag hoppas att det inte blir en krash iaf... men samtidigt att ingen annan skadas, för det du gör är ju faktiskt farligt för allmännheten oxo...

Hubbabubba skrev:
Där tycker jag att Mavve plockade ner Sno_Pro ganska hårt! :)

sno_pro skrev att han respekterade allas åsikter och blev därför påhoppad av glassbilskillen med snack om pedofiler?

Jag tycker nog inte att det var ett "nedplockande", snarare en förvirrad och märklig replik utan koppling till denna tråd, alltså precis som vanligt när det gäller glassbilen.

sgtpepper skrev:
sno_pro skrev att han respekterade allas åsikter och blev därför påhoppad av glassbilskillen med snack om pedofiler?

Jag tycker nog inte att det var ett "nedplockande", snarare en förvirrad och märklig replik utan koppling till denna tråd, alltså precis som vanligt när det gäller glassbilen.

Nu kan jag hålla med Sno_Pro om att man ska respektera allas åsikter

Var det möjligen GR som ville bevisa att de inte klotat idag.

Hörda att polisen gick ut med rikslarm när en "svart mc med en helsvart förare" som körde "med fruktansvärt hög hastighet mellan Uppsala och Enköping"

Jag hörde dock inte hur det hela fortsatte.

zykl0n skrev:
Var det möjligen GR som ville bevisa att de inte klotat idag.

Hörda att polisen gick ut med rikslarm när en "svart mc med en helsvart förare" som körde "med fruktansvärt hög hastighet mellan Uppsala och Enköping"

Jag hörde dock inte hur det hela fortsatte.

Eeeehh!!??

Noooop!!! Våra moppar står fortfarande i garaget och njuter av lugnet...

Team GR...

zykl0n skrev:

Tur att man inte har en helsvart hoj dårå! :skrämd

Det kanske var Blade som var på väg hem efter vår eftermiddagsåkning idag!!! :D
Han har en svart hoj.......

sgtpepper skrev:

Spot on! Som vanligt kanske man skulle säga.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP