utan hoj
JA livet är piss utan hoj, väntar på min fasta anställning så jag kan gå o ta ett lån o köpa en pärla.
Ett år utan hoj, fy fasen vad surt.
Nästa år, fy vad gött med en ny hoj
DT
blub skrev:Jag dyrkar honom inte, hade aningen tråkigt och bestämde mig för att skriva nått, råkade bli gr. Nästa gång ska jag fråga efter nått som alla här är intresserade av istället, t.ex. bästa mönstren till stickade mössor.Det är ju i "överflödigt" delen av forumet iaf., så det borde inte störa allt för mycket?
Faen jag vill ha en hoj igen, blir ju allmänt grinig utan nu när min blivit våldtagen![]()
JA livet är piss utan hoj, väntar på min fasta anställning så jag kan gå o ta ett lån o köpa en pärla.
Ett år utan hoj, fy fasen vad surt.
Nästa år, fy vad gött med en ny hoj
DT
Det är ju i "överflödigt" delen av forumet iaf., så det borde inte störa allt för mycket?


Swedie, banna.NU !
