ghost rider auf Deutchland

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Ort
Uppsala
Hoj
zxr 750
Någon annan som märkt att många från t.ex. usa och kanada tror gr är tysk?
Kom just ihåg flera pers i kalifornien (som hade sett gr1 tpk.) som trodde att det var i tyskland, på autobahn, flera av klippen var filmade. :va Tydligen liknar tyska rätt mycket på svenska, i viss(n)a öron.

Ich habe eine grose slange in meine lederhosen osv..

(segt så här tidigt på morrn)
 
Men hur mycket pratas det i filmen då ?,kör dom inte engelska?


I vilket fall så fattar en tysk ingenting när man talar svenska med den,testar detta ibland på jobbet. :hihi
 
Last edited:
Wiseguy skrev:
Fast o andra sidan kan inte dom flesta amerikaner peka ut USA på världskartan.

Hehe...det ligger tyvärr någonting i det du säger. Åtminstone kan de sällan peka ut Sverige på en karta och förväxlar oss gärna med Schweiz. De mer pålästa kan veta att vi tillhör skandinavien men i övrigt så känner folk bara till "the swedish bikini team", vad nu det var för nåt.

/Olzki
 
"The swedish bikini team" kommer ifrån den fantastiska serien Våra värsta år. Al missade ett jobb som inoljare med dem i något avsnitt.

-A fat lady came into the store today, she was so fat that she had little women orbiting around her...
 
Pyton skrev:
"The swedish bikini team" kommer ifrån den fantastiska serien Våra värsta år. Al missade ett jobb som inoljare med dem i något avsnitt.

-A fat lady came into the store today, she was so fat that she had little women orbiting around her...


Ahhh..... Kultur!
 
Nyteknik skrev:
Den som uttalar sig som du brukar få hotfulla PM från en medlem på forumet med budskapet att det "inte är bra" att man uttalar sig i negativa ordalag om Ghost Rider.
Du "skapar ett problem som inte finns", som det gnistrande argumentet brukar vara. :lol
 
Nyteknik skrev:
Den som uttalar sig som du brukar få hotfulla PM från en medlem på forumet med budskapet att det "inte är bra" att man uttalar sig i negativa ordalag om Ghost Rider.

Jag tycker ingenting om GH, för jag känner inte honom, men alla har väl rätt att tycka och tänka vad de vill? Alla här borde ju vara vuxna individer (med tanke på att Swedie inte gillar moppefuckon :) ) som kan acceptera att andra har en annan inställning till saker o ting? :rolleyes:

(Inget personligt till dig nu, som att det vore DU som skickar dessa pm;)
 
Milla skrev:
Jag tycker ingenting om GH, för jag känner inte honom, men alla har väl rätt att tycka och tänka vad de vill? Alla här borde ju vara vuxna individer (med tanke på att Swedie inte gillar moppefuckon :) ) som kan acceptera att andra har en annan inställning till saker o ting? :rolleyes:

(Inget personligt till dig nu, som att det vore DU som skickar dessa pm;)
Så borde det givetvis vara, men så är det inte. Vuxna människor är ett relativt begrepp, by the way.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top