Ghettomod [bilder] - "Ljus under Hoj"

Mathias84

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2007
Hoj
2SG6S
Ghettomod [bilder] - "Ljus under Hoj" *Uppdaterat*

Tjena SH:are.

Så här kan resultatet bli efter några regniga kvällar i förrådet:D

3642871401_386a7dc8b5.jpg

Det första ledljuset placerat, totalt 3 st. Märk väl de snygga luftfiltrena

3642872353_262c7909f6.jpg

Det andra placerades framme vid framljuset.

3642872023_66d8281a20.jpg

Det sista placerades i hjulhuset:tungan

3643679650_2897380b0b.jpg

Hjälp mig jag vill inte bli ghettomoddad:såjaponken

Mer bilder kommer, så som den feta placeringen utav strömställaren och givetvis slutresultatet:yoparty

(Länk till ledljusen)

Här kommer de sista bilderna:D

3643508917_2f745585b4.jpg

Kolla in den snygga strömställaren:yoparty också grön:tummenupp

3644316480_be74a7fa51.jpg

Med ett sådant där fränt skyddslock!

3644316340_c55c465f2d.jpg

Ljuset i hjulhuset

3644315674_74d3443f07.jpg

Med lampan tänd i taket

3643509183_86f171156f.jpg

Släckt i förrådet, fatta ghettosnyggt det blev:yoparty

3643509621_3985d45530.jpg

3644315944_5e078db96e.jpg

3643509479_3859d40d44.jpg

Vad tycker ni andra überstylers?

Last edited:
Inte så mkt ghetto, möjligtvis Yamaha Aerox 50cc scooter med neonrör - style!

" :tummenupp "

Funderar på att byta ut regplåten mot en typ 8" skärm som visar regplåten fast ibland byts den ut mot introt till baywatch, då skulle ju högtalarna under sadeln passa asbra:yoparty:D

Jag gillar det :tummenupp Kul med folk som skiter i vad SH-pöbeln tycker och går sin egen väg:yoparty:yoparty:fyllisar

Hardcore!

Jag tror några har mindrevärdeskomplex och prestationsångest här och inte kan släppa gaaarden. Killen är påhittig och har säkert tråkigt - ge honom lite uppmuntrande ord på vägen vett´ja!

Det blev skitcoolt och jag lovar att alla ascoola SH-killar kommer vrida diskret på huvudet och kolla avundsamt efter dig när du åker förbi. Och de kommer önska att de hade modet att göra likadant - även om det inte skulle vara bestående sånär som på ett par dagar om året.

Vem håller inte med om att Fast and the Furius-andan imponerar? Skådespeleriet och det tekniska överflödet är under all kritik - men boyz will be boyz och jag vet att alla ni andra innerst inne älskar den där skiten hahaha!

Nä fortsätt "plåga" oss med din fina skaparvilja!

Helt rätt :tummenupp skulle va lite nicigare med strob ljus de har jag :)

Tycker det såg grymt ut, alltid gillat fast & furious andan och inte orkat bry sig om vad andra människor tycker ;p

Dock tror jag det hade blivit snyggare med röda/rosa/orange leds (med tanke på att cykeln är röd), funderar själv på att sätta röda led:s på min hoj (som också är röd).

Hardcore!

Jag tror några har mindrevärdeskomplex och prestationsångest här och inte kan släppa gaaarden. Killen är påhittig och har säkert tråkigt - ge honom lite uppmuntrande ord på vägen vett´ja!

Det blev skitcoolt och jag lovar att alla ascoola SH-killar kommer vrida diskret på huvudet och kolla avundsamt efter dig när du åker förbi. Och de kommer önska att de hade modet att göra likadant - även om det inte skulle vara bestående sånär som på ett par dagar om året.

Vem håller inte med om att Fast and the Furius-andan imponerar? Skådespeleriet och det tekniska överflödet är under all kritik - men boyz will be boyz och jag vet att alla ni andra innerst inne älskar den där skiten hahaha!

Nä fortsätt "plåga" oss med din fina skaparvilja!

:banana Tack för de fina orden :tummenupp Har inte testat ljuset i skarpt läge, bara i förrådet än så länge, måste vänta till kl 23 innan det blir mörkt nog för att det skall synas:tungan Men i helgen då jäklar, antingen får man glåpord och tomater efter sig eller så får man :tuttar Hoppas på :tuttar

Ja du lär ju synas bättre på kvällarna i alla fall :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...