Ghaa!

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Vilket skitväder! Det ska inte regna i mitten på Januari. Då ska bilen knappt starta och det ska dra kallt på golven. Det ska gå att slicka fast tungan på lyktstolpar, göra snöänglar och snödöpa snorungar.
Inte vada i vatten... :mad:

Då fick jag det sagt!

Jag tycker det är ganska mysigt med sånt här väder. Skönt att se lite grönt gräs när man är ute...vintern blir ju mycket kortare dessutom. Inga rutor som behöver skrapas på bilen heller (eller snömassor att skyffla bort).
Typiska vinteraktiviter är jag inte så mycket för heller så det kan kvitta :)

Snöoväder...

Tja va ska man säga killar.....

Här snöar det för fullt.. Vi har nu fått en 10 cm nysnö nu på morgonen och mer väntas komma innan helgen :tungan :tungan

Grusbuse skrev:
Tja va ska man säga killar.....

Här snöar det för fullt.. Vi har nu fått en 10 cm nysnö nu på morgonen och mer väntas komma innan helgen :tungan :tungan
Vissa har det bra! :gnissla

Härliga 2-3 plusgrader och blåst :D Tur som fan att man jubbar...

Idag har det ju faktiskt snöat lite grann. Nöjda nu?

Här me.. :mad: men skiten smälte under dagen :tummenupp .. åsså har man varit på Arbets intervju i dag.. så snart kanske man står i en miljö med sånna där konstiga märken som, Kawazaki, Suzuki å Aprilia.. :yoparty... Har varit en bra vecka, vårkänslor, tjejen fick jobb i stockholm å flyttar hit i morgon :tuttar , å kanske nytt jobb nästa vecka. Känner mig tvingad å slänga upp en bild så man känner riktigt hur nära våren är....

Bifogat

• n38yP5312479.jpg
    n38yP5312479.jpg
    56.2 KB · Visningar: 58
det är perfekt väder för lite åkning på två hjul me dubb o kanske man river upp en isig skoterled nu o då :tungan

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back