GGN under allhelgonahelgen 2007

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Är det några här som ska dit för att tävla i år? Eller kanske ska du vara depåpingla?

Själv ska jag för tredje året i rad tanka hojar & fota ute i spåren. Så jäkla kul & jag bara längtar tills jag står vid starten & känner vibrationerna i marken då x-antal hundra hojar kommer farandes.

Yhiiiihaaaaaa :yoparty

jepp ja ska dit å köra, första gången, får se hur det går...du får gärna tanka å fixa åt mig....

Jag kommer att vara på plats som åskådare iaf, man måste ju se det när man ändå är på öjn.

jepp ja ska dit å köra, första gången, får se hur det går...du får gärna tanka å fixa åt mig....

Jag har fullt upp. Det ska arbetas både för tjejer & killar, både i depån & fotograferandet i spåret.

Du får se till att du har med dej en "personal", alla har ju rätt till åtminstonde en som går in fritt.

Jag kommer att vara på plats som åskådare iaf, man måste ju se det när man ändå är på öjn.

Du som bor på ön. Vet du om hojstölderna sist löstes eller inte??

Last edited:
Missa en partykväll bara.... Säsongen e ju slut så skönt bara ha kul..... Å varför kör inte du då? Jag kan tanka...hehe

Partykväll, tänkte du på den på lördkväll efter tävlingen då?

Jag äger ingen sån hoj, och har således inte tränat upp mej för att fixa ett sånt lopp. Men min klubbpolare ska köra. Jag hoppas hon fixar bättre en tioende plats i år :)

Partykväll, tänkte du på den på lördkväll efter tävlingen då?

Jag äger ingen sån hoj, och har således inte tränat upp mej för att fixa ett sånt lopp. Men min klubbpolare ska köra. Jag hoppas hon fixar bättre en tioende plats i år :)

Jag tänkte både fre å lördag.... Lördagen går ju alltid men missar ju halva fredagen.... Även om vi startar sent kan man ju inte vara ute så länge. Du får låna bike av mig....hehe

Jag tänkte både fre å lördag.... Lördagen går ju alltid men missar ju halva fredagen.... Även om vi startar sent kan man ju inte vara ute så länge. Du får låna bike av mig....hehe

Jag brukar dricka varm glögg hela lördagen, de är helmysigt :)

Känns lite jobbigt att vi åker med 8 färjan hem på söndag bara, tungt att komma upp :spy

Låna hoj, ja....går bra att säga nu tills du hittar både mej & in hoj UNDER vatten haha.

Jag brukar dricka varm glögg hela lördagen, de är helmysigt :)

Känns lite jobbigt att vi åker med 8 färjan hem på söndag bara, tungt att komma upp :spy

Låna hoj, ja....går bra att säga nu tills du hittar både mej & in hoj UNDER vatten haha.

Ja det e lite tidigt... Men då hinner du ju inte ens lägga dig...hehe
Buder du på glögg i tankslingan då?
Jag e inte rädd låna ut saker.... Dom e ju till för att användas.... Förbrukningsvaror ju...

Ja det e lite tidigt... Men då hinner du ju inte ens lägga dig...hehe
Buder du på glögg i tankslingan då?
Jag e inte rädd låna ut saker.... Dom e ju till för att användas.... Förbrukningsvaror ju...

Förrförra året låg jag i fönstret på färjan hem & sov. X-antal jackor & dylikt las på mej, ändå frös jag i sömnen. Vi var sena att boka i år också, så nu straffar det sej.

Om jag får bestäma så går vi aldrig & lägger oss, men dom jag åker med är lite veka haha. Brukar få åka till sängen mot min vilja, varje år.

Användas ja, inte dränka & dissekera. Det sistnämnda efter att man blåst på det som går in i ett träd pga man är trött & otränad.

Tack, men jag kan bjuda på glögg ändå, utan att du behöver erbjuda mej din hoj :D

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna