GGN med Skåneligga

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Jag följde med bonngrabbarna för att njuta av att inte köra själv. Här kommer några bilder från helgen.

1. Det första de gjorde var att börja gnälla om att få åka till öns Jontehandlare
2. Olof trivs
3. Vi hann med en runda på Gotland ring med min stekiga SFX. Snorhal asfalt.
4. Olof blev sugen på en ny knarr inför racet
5. Det skulle tvunget badas och Jompa tar genast kommandot. Frågan är vad han gör med Linda Rosings armband?! :va
6. Jompa visar hur man tar något stort långt ned i halsen. Bra att kunna.
7. Bröderna ser ganska nöjda ut innan start
8. Några utav alla de som är för dumma för sitt eget bästa
 

Bifogat

  • JD1.jpg
    JD1.jpg
    80.2 KB · Visningar: 61
  • För dumma.jpg
    För dumma.jpg
    150.4 KB · Visningar: 138
  • Glada innan start.jpg
    Glada innan start.jpg
    193.2 KB · Visningar: 119
  • banan.jpg
    banan.jpg
    81.5 KB · Visningar: 80
  • Jompa badar.jpg
    Jompa badar.jpg
    67.4 KB · Visningar: 94
  • Olof ny knarr.jpg
    Olof ny knarr.jpg
    170 KB · Visningar: 76
  • Gotland ring.jpg
    Gotland ring.jpg
    106.1 KB · Visningar: 92
  • olof JD.jpg
    olof JD.jpg
    140.3 KB · Visningar: 81
Last edited:
9. Jompa blev överkörd i starten. Bla framskärmen tackade då för sig
10. Daggen låg kvar i hästskon
11. Dags för en dusch?
12. Dags för service?
13. En som vill tillbaka ner i dyngan
14. Det gäller att samsas om spåren
15. ChainFail
16. Lökpublik
 

Bifogat

  • lökpublik.jpg
    lökpublik.jpg
    186.5 KB · Visningar: 120
  • kedja.jpg
    kedja.jpg
    122.8 KB · Visningar: 120
  • trängselavgift.jpg
    trängselavgift.jpg
    189.3 KB · Visningar: 119
  • fel håll.jpg
    fel håll.jpg
    173.9 KB · Visningar: 122
  • dags för service.jpg
    dags för service.jpg
    99.2 KB · Visningar: 95
  • dags för en dusch.jpg
    dags för en dusch.jpg
    134 KB · Visningar: 107
  • fuktigt i skon.jpg
    fuktigt i skon.jpg
    117.9 KB · Visningar: 108
  • utan skärm.jpg
    utan skärm.jpg
    175.6 KB · Visningar: 118
Bild 11 och 12 är grymma!

Nya reklambilder för Ariel? "Vi älskar smuts"
 
17. En som försöker att gömma sig
18. Jompa hade en något tom blick efter sitt lilla varv
19. Skåneligga efter racet
20. Olof som vi är vana att se honom
21. Någon i eliten gasar bättre än bönderna
22. 2215 saknar sin ägare
 

Bifogat

  • laddar i backen.jpg
    laddar i backen.jpg
    124.3 KB · Visningar: 107
  • olof efter.jpg
    olof efter.jpg
    103.5 KB · Visningar: 52
  • ligga efter race.jpg
    ligga efter race.jpg
    159.9 KB · Visningar: 96
  • jompa tom blick.jpg
    jompa tom blick.jpg
    208.9 KB · Visningar: 96
  • under hoj.jpg
    under hoj.jpg
    171.2 KB · Visningar: 84
  • saknar ägare.jpg
    saknar ägare.jpg
    207.4 KB · Visningar: 118
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top