GG, stadgar, månadsmötet 2009-09-03

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
GG!
Har några grejer på agendan:
Bettskena har ombett mig vara andlig ledare på permanent basis. Jag accepterar utnämningen. Invändningar?

GuW har ansökt om medlemsskap, jag tycker det verkar bra, han kan tillföra fjäll-aspekten bl.a. http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4393737&postcount=101

Som ni såg via PM så tycker jag att vi skall protokollföra den viktiga regeln att varje GG måste CENSUR enligt vilken annan GG's CENSUR som helst vad än den må vara förutsatt att ingen annan GG först anmodat om CENSUR. Andligt avståndstagande är ej giltigt skäl. Enda godkänd avvikelse är om man redan CENSUR eller det finns PM med tidigare tidsangivelse och annorlunda anmodan.

Vi behöver lite mer regler, jag tycker det är klent med bara tre faktiskt. Kan vi besluta om ovan tre och sedan fylla på med lite mer?

Jag trodde hela idén med GG var att ni stod över regler. :confused:

kryper tillbaks in under min sten nu.

Last edited:
Jag trodde hela idé med GG var att ni stod över regler. :confused:

kryper tillbaks in under min sten nu.

Detta är inte helt lätt att bemöta.
GG står naturligtvis över alla regler, men det finns ett internt regelverk de följer.
GG Supporters däremot står till svars inför vissa regler, vi avslöjar dock inte vilka.
Stadgarna för GG och GG Supporters är i grunden de samma eller likartade medan det finns appendix gällande endast den ena divisionen, i det här fallet är det alltså supporterklubben som anmodas uttala sig.

Naturligtvis inga invändingar mot GuW. KlockREN kandidat faktiskt för GG.

inga invändningar mot GG's andlige ledare och hanses ord.

guw ska naturligtvis få bli medlem.

fler regler innebär också att de måste vara djävulskt uttänkta, men samtidigt enkla att efterleva. ska fundera lite på en eller några regler...

edit:

korvgubbe, har han gått ur GG? varför?

Sen att man bryter mot en regel, helst medelst kjeTting, för att stävja packet är ju en förutsättning.

Ummm en del av er har Proud Supporter of Gunvald Gunners understruket och en del har inte det? Är det tecken på olika status inom GG eller?:va

ok, ett förslag som jag delat med mig av till markus förut:

vad sägs om GG tröja/hoodie?

när jag hojjar, vill jag gärna ingjuta skräck hos pöbeln med min tröja. vad säger ni (GG-medlemmar, övriga kan hålla inne med sina åsikter tack)?

ok, ett förslag som jag delat med mig av till markus förut:

vad sägs om GG tröja/hoodie?

när jag hojjar, vill jag gärna ingjuta skräck hos pöbeln med min tröja. vad säger ni (GG-medlemmar, övriga kan hålla inne med sina åsikter tack)?

Ja jag skulle tjöpa en. Bara den matchar silverhalskjeTtingen och adidasbrallorna! :tummenupp

Ja jag skulle tjöpa en. Bara den matchar silverhalskjeTtingen och adidasbrallorna! :tummenupp

självklart. går hand i hand med helheten.

nån som är överdrivet bra på fotoshåpp, får gärna trixa lite med design. vi har ju redan avataren som kan vara tryckt på ryggen och på framsidan tex KJETTINGJENGET eller nåt sånt. kom med förslag.

men som sagt, jag har gärna en sån tröja/hoodie. dessutom är vi ett par 5,6 medlemmar som när vi drar runt på stan, kommer ingjuta en hel del skreckK hos pöbeln. glöm inte det.

Är detta supporterklubben som hedrar minnet av Galne Gunnar?

Galne_Gunnar.jpg

Last edited:
Back