Geting-VM

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto + CBR600F + RC390
Den här sötnosen höll mig sällskap i morse. Största mammafakkahn jag sett. Hur stora getingar har ni? Den här var fem yalla centimeter lång. Jättearg också.

Bifogat

• goating1.jpg
    goating1.jpg
    21.9 KB · Visningar: 97
  • goating2.jpg
    goating2.jpg
    24.3 KB · Visningar: 115
Det du har där är en bålgeting.
Ganska sällsynta i sverige plus att de är fridlysta, så jag hoppas att du var snäll och släppte ut den.

Just där jag bor har det inte kommit några getingar än, men det dröjer nog inte länge. Brukar dock bara vara 'vanliga' getingar.

Getingar, likt kvinnan, är djävulens påfund.

Äkta ondska, i sin renaste form.

Den här sötnosen höll mig sällskap i morse. Största mammafakkahn jag sett. Hur stora getingar har ni? Den här var fem yalla centimeter lång. Jättearg också.
Shit, det där måste ju ha varit drottningen som letar boplats. Du tog väl död på den?

Hoppas du tog livet av fanskapet!! Jag tycker hemskt mycket om de flesta djur.. men getingar.. Dom är ju bara elaka och retfulla:mad:

Det du har där är en bålgeting.
Ganska sällsynta i sverige plus att de är fridlysta, så jag hoppas att du var snäll och släppte ut den.

Just där jag bor har det inte kommit några getingar än, men det dröjer nog inte länge. Brukar dock bara vara 'vanliga' getingar.

Fridlysta my ass! Jag är snäll mot i princip alla djur förutom getingar, dessa förtjänar att dö sakta men säkert. Jag hoppas mattias plågade honom till döds genom att andas in sin andedräkt i glaset :mad:

Ämenvafan, "Den här var fem yalla centimeter lång", du menar väl "wallah den här var fem centimeter lång", eller med "wallah" som avslutning på meningen.

Jag tvekar allt mer på din rinkebyuppväxt. :5sure

Last edited:
2895732 Ämenvafan, "Den här var fem yalla centimeter lång", du menar väl "wallah den här var fem centimeter lång", eller med "wallah" som avslutning på meningen.

Jag tvekar allt mer på din Rinkebyuppväxt. :5sure
Ja du, Balle Fjorton...
"Yalla" är "jävla" fast med nån sorts nysvensk-touch. Det är MITT språk, inte rinkebysvenska. "Mammafakkahn" reagerade du minsann inte på.

Ja du, Balle Fjorton...
"Yalla" är "jävla" fast med nån sorts nysvensk-touch. Det är MITT språk, inte rinkebysvenska. "Mammafakkahn" reagerade du minsann inte på.
Ey, yalla betyder skynda!

Och för att bidra lite till tråden så har jag inte sett någon geting i år vad jag kommer ihåg, lyckligtvis.

Jag tror dock som Stuff att det är en drottning på jakt efter ett nytt hem. Dom ska man döda sa Anticimex!
Jag hade en sån inne förra året, men när katterna skulle försöka ta den så släppte jag ut den. Som tack byggde den inte bo hemma hos mig. :D

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D