Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Shit, det där måste ju ha varit drottningen som letar boplats. Du tog väl död på den?Den här sötnosen höll mig sällskap i morse. Största mammafakkahn jag sett. Hur stora getingar har ni? Den här var fem yalla centimeter lång. Jättearg också.
Det du har där är en bålgeting.
Ganska sällsynta i sverige plus att de är fridlysta, så jag hoppas att du var snäll och släppte ut den.
Just där jag bor har det inte kommit några getingar än, men det dröjer nog inte länge. Brukar dock bara vara 'vanliga' getingar.
Fy vad elakt! Stängde du in den i ett glas??!+1!?
Ämenvafan, "Den här var fem yalla centimeter lång", du menar väl "wallah den här var fem centimeter lång", eller med "wallah" som avslutning på meningen.Den här sötnosen höll mig sällskap i morse. Största mammafakkahn jag sett. Hur stora getingar har ni? Den här var fem yalla centimeter lång. Jättearg också.

Ja du, Balle Fjorton...2895732Ämenvafan, "Den här var fem yalla centimeter lång", du menar väl "wallah den här var fem centimeter lång", eller med "wallah" som avslutning på meningen.
Jag tvekar allt mer på din Rinkebyuppväxt.![]()
Ey, yalla betyder skynda!Ja du, Balle Fjorton...
"Yalla" är "jävla" fast med nån sorts nysvensk-touch. Det är MITT språk, inte rinkebysvenska. "Mammafakkahn" reagerade du minsann inte på.
Den här sötnosen höll mig sällskap i morse. Största mammafakkahn jag sett. Hur stora getingar har ni? Den här var fem yalla centimeter lång. Jättearg också.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |