Getaway.In.Stockholm.8

Tyckte den var ett GRYMT pinsamt inslag i genren Medelålders män imponerar på tonåringar.
Vad var grejen med killen som åkte rull trappa och bytte om till skinn ställ i sex timmar, var han exceptionellt dum i huvudet eftersom det tog så lång tid?
Kan i och för sig inte säga att den var sämre än något annat skit i genren, men de ska i alla fall ha cred för att de var FÖRST med att spela in gasa-filmer, allt som kommit efter GIS är ju bara BLEKA kopior, bil filmer och Mc filmer.

Har sett hela filmen nu, snabbspolade igen den första 2 gångerna så det var värsta sömnpillret...

Jag säger såhär, ska faan skicka en räkning på hur länge jag fick använda mitt bredband för att tanka hem filmen för den söög...

Hojdelen fick mig att garva, kycklingdräkten med ghostrider tryck på..

Men bildelen...:va :va

Orka med de filmerna.. Fy fan va löjligt. Sånt där ser man om man absolut inte har något att göra och någon har laddat ner de. Värdelöst..

hm har sett denna nu. resultat med bildelen var ungefär som vanligt inget märkvärdigt om man jämför med de förra.
mcdelen var bra och vågad fast skulle vart mera. sen undrar man om de hånar ghostrider med ghostrider chickendräkt o deras gr=getaway rider?
det ja mena gr=ghostrider egentligen.

Hörde på polisradion i natt att en svart impreza jävlades med polisen över halva södra sidan stan. Polisen verkade inte ha en chans och när dom såg att folk stod och filmade ville dom inte vara med längre.

Imprezan hade tydligen utländska skyltar och det gick undan ibland.

Vad är det för film på G? Nån som vet?

Bör ha varit samma begåvning som hoppade sönder oljetråget på bilen under Night Run i sommras. Spökridaren med andra ord.

RIKTIGT KASS film! Hur f..n orkar man massa skittråkig bilkörning på natten? OK att det går säkert ganska fort ibland, men hur skoj är det?
Sen att de försökte håna en annan konkurrent inom "filmvärlden" gjorde allt lite pinsamt...

Tyckte den var ett GRYMT pinsamt inslag i genren Medelålders män imponerar på tonåringar.
Vad var grejen med killen som åkte rull trappa och bytte om till skinn ställ i sex timmar, var han exceptionellt dum i huvudet eftersom det tog så lång tid?
Kan i och för sig inte säga att den var sämre än något annat skit i genren, men de ska i alla fall ha cred för att de var FÖRST med att spela in gasa-filmer, allt som kommit efter GIS är ju bara BLEKA kopior, bil filmer och Mc filmer.

Detta fick mig att vråla rakt ut av skratt!!

:tummenupp

tycker du att filmen är bra ?

Du är bare fö töt du vbg_snake!! :D

Du får 7 :pannkyss av 5 möjliga för att jag fick helt rätt i vad du skulle skriva om du nu skrev något överhuvudtaget rörande GIS8 kontra GR filmerna!! :D

Och Swedie får faktiskt 1 mer än dig vbg_snake, med andra ord hela 8 :pannkyss av 5 möjliga för sin väntade dubbelmoral rörande dessa typer av filmer :rolleyes: - ett synsätt som var givet i mina och många andras ögon då det är SH anda nummer 1 - dubbelmoral!! :D

/Fürstenhoff.

Skräp, en jäkla kombi Audi med automat och 4wd, börjar de få slut på bilar eller?
Vem bryr sig i om de kör 300 i nån tunnel eller vad de sa, är de cooooola då?
Kolmörkt och stentrist.

Nej herrejösses vilket slöseri med tid.

Men som sagt så STAL jag filmen med så.:D

Lyssna på ljudspåret så hör ni att det ju är en hel del enklare och smidigare att göra lite åkaction med en hoj, det blir mest lite brummande och nån polispiket som jagar när de kör bil.

Så det enda som möjligen var lite kul var väl när CBR:en la sig framför en buss och väntade förbi farbror blå, men som sagt det är en hoj, de kan inte ta honom på nåt sätt egentligen om de inte har vägavspärrningar eller nåt.

Last edited:
Var tvungen att titta på filmen igår....

Såg mest ut som en 18åring som lånat pappas familjekombi!
Att köra runt ensam på vägarna en natt och tuta åt en fullastad mindre lastbil innehållandes några poliser som ser en chans att fördriva tiden lite är ju GöR FRÄÄcKt! :gnissla

Sen kan jag inte förstå hur han som körde bilen kan med att sätta på sig en kycklingdräkt och försöka driva med någon som tillverkar bättre film och betydligt roligare film att titta på! Men det kanske bara är jag och resterande här som inte förstår det roliga med att köra bil på natten, ensam på gatorna i en familjebil...

Killen som behärskade hojen verkade faktiskt kunna köra. Alltid trevligt att se någon använda sin hoj på gatan! :tummenupp

Den här filmen får följande betyg: :tummenupp :tummenupp för hojen!

Sållar mig till skaran som sågar filmen. Helt värdelös.

Okej, en del med hojen var ju helt okej, men i övrigt.. ingen action ingenting. Bara dum jävla körning där nån hade kunnat få sätta livet till.

Fyfan.

bil delen va skit.Get away rider va ju de värsta ja har sätt löjligt manlig.... det skulle ja vilja se mer av:tummenupp

Bara lite fakta till dem som gissar sig trötta rörande vad som hänt eller inte!! ;)

Subarun som deltog i Nightrun hoppade INTE sönder något oljetråg som det rykte som sprids säger, dock hade någon stjärna :rolleyes: placerat ut flera stora stenar vid kontrollen vid Henriksdal som i sin tur slog sönder inspektions luckan på växellådan och inget annat - både stenen & och filmen på det hela finns kvar i förarens ägo!! :tummenupp

/Fürstenhoff.

Ja, vi var ju långt förbi den där kontrollen ändå:tungan

Han lyder inte polisen. Han vill inte göra som polisen säger. Han vill inte lyda. Han vill bestämma själv. Polisen ska inte bestämma. Dumma polisen. Jag kan själv. Jag vill inte stanna. Ingen ska bestämma över mig. Graden av självinsikt hos vuxna människor som spelar in och visar upp sig på det här viset lär inte vara överdrivet stor. Herregud...

Last edited:

allt är bleka kopior i jämförelse med C'était un rendez-vous! orginalet är fortfarande bäst.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT