Getaway.In.Stockholm.8

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Någon mer som har sett den och tycker den är rent ut sagt helt värdelös?

Hade laddadat med :öl , :corn och lite :tuttar, till råga så går :tuttar hem då filmen sög, :öl ran ner och han inte avnjutas och alla :corn kastade jag för det var som att tugga på hundkex då filmen inte var bra..

Varning, se den inte, den är sämst sämst sämst och ännu mera sämst !
Men detta är bara min åsikt, klart som fasen att vi kan kramas i alla fall i en enda stor grop :tummenupp

Kommer du bli hemskt förvånad om zatzy-mupparnas favvorunkfilm inte blir hyllad på ett sporthojsforum? :va :hihi

Har inte sett den, men jag kan tänka mig att ämnet har blivit lite lätt uttjatat...

Kommer du bli hemskt förvånad om zatzy-mupparnas favvorunkfilm inte blir hyllad på ett sporthojsforum? :va :hihi

Har inte sett den, men jag kan tänka mig att ämnet har blivit lite lätt uttjatat...

Haha, nej då. Jag förväntade mig bara såpass mycket mer, blev mäkta förvånad när filmen inte ens är i näheten av en svartvitt dubbad film från stenåldern :va . T.o.m min gamla pegga från -91 Green Edition ( jupp, pegga green ) hade ju varit mera action :yoparty

Synd, de andra filmerna jag sett har ju i alla fall haft liiite underhållningsvärde i sig :rolleyes:

Ska kolla på den,oftast så är jag glad över att jag inte köpt dyngan..lär väll bli samma på denna skulle jag tro.

kunde nästan gissa att den sög..

teasern på youtube sa liksom allt..

jo sett alla nu förutom 8an, hämtar på nätet sen när nån lagt upp lägger inte 300kr ytifall. Men har aldrig tyckt gis filmerna varit speciella visst lite jakt men ingen känsla. tycker gr filmerna e mkt bättre kanske för det e mc:va

jo sett alla nu förutom 8an, hämtar på nätet sen när nån lagt upp lägger inte 300kr ytifall. Men har aldrig tyckt gis filmerna varit speciella visst lite jakt men ingen känsla. tycker gr filmerna e mkt bättre kanske för det e mc:va

När du skriver gr menar du: Getaway Rider ;)
Hade inga förväntningar, men tyckte Mc delen var underhållande.
Någon från Sh kanske??

Håller på och tankar för fullt nu men förhoppningarna är inte stora. Bara första filmen som jag har köpt, resterande är jag glad över att jag inte köpte då de var skit.

Ja detta var bara skit,vart mkt snabbspolning.
Stackars dom som betalat för skiten bara....

Har bara snabbkollat, men mcdelen tyckte jag var grym, han är ju kall som fan! Bara att göra en sån grej. Tycker det gnälls lite väl friskt nu...

Jag tankar ner den nu..hoppas den är värd en 10a för skivan iaf! Är den inte det så får jag väl se den i datorn direkt, då ere ju riktigt billigt för en tydligen riktigt dålig film:tummenupp

Har inte sett de senaste 2 men brukar tycka att Flåklypa Grand Prix är mer spännande så antar jag skippar denna också.

Inte phra! Bilbiten var kass!

Mc körningen var stundtals kul, + för att han väntade/gömde sig bakom bussen :tummenupp

För lite bakhjulskörning, det hade blivit mer om jag hade kört med min värsting Honda!

Betyg

:yoparty

:tummenner :tummenner :tummenner :tummenner :tummenner

:6surkart :6surkart :6surkart :6surkart :6surkart

:clown :clown :clown :clown :clown

Synd, de andra filmerna jag sett har ju i alla fall haft liiite underhållningsvärde i sig :rolleyes:

Om du tar hem :tuttar och hoppas på att få :ligga efter att du har visat Getaway så ska du nog vara glad att filmen suger

För nåt annat lär det inte bli....

GR biten va ju klart skön,, Gillar när han gömmer sig framför bussen :yoparty
Känndes lite som den första GR, rätt i ditt nylle liksom :tummenupp

"Bilandet" suger som vanligt:huvet

Tyckte allt utom bilkörningen var fränt.

Ganska löjligt hur dom kör med bilen och tycker det är konstigt att ingen kommer till skada.

Konstigt att dom inte ens kör med en trimmad bil, men visst att rs6an är en grym bil (familjebil med mycket hk som jag beskrev för tjejen:D)

Tycker allting sög rätt mycket faktiskt.
Mc delen var inte sådära hipp hipp hurra va häftigt iheller.
Ser ju ut som när alla andra här på spårthoj e ute o cruisar runt i stan. :D

Sen var de väl lite ironi att dendära toker eller va han kallas sitter i en zandlåda me gr på ryggen. Zatzy e väl endå de som förknippas mest med zandlåda. Så där gjorde Q me folket pricken över iét själv.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT