jesseboy
O med veten sär skrivare
Har ni råkat ut för att någon försökt lura er på det?
Verkar finnas i vart och vartannat gathörn.
Har ni någonsin gått på det?
Som vår Ledsagare sa:
Marge: -"This Get rich fast scheme is just a scheme to get rich!"
Homer: -"Yeah, but FAST!"
Jag har avverkat några som utlovar Ferraribilar, men när man tittar närmare så vet man att det är helt omöjligt, även om man vore deras bästa säljare någonsin, ggr 5 så får man inte ens en vettig lön.
När man planterar det i nyllet på dem tenderar de att bli lite mindre vänskapliga.
Nu är jag kontaktad av en säljfirma som inte utlovar ett skit, mer eller mindre.
Bara utifrån vad jag gör. Jag har sagt att om jag ska jobba hos dem så ska jag ha minst 3 månaders garantilön.
Sen kan vi prata "prestationsbaserad" lön.
Jag har, till skillnad från andra företag, fått ett bra intryck av dessa, men är det ännu ett skitplojföretag som skojar, tror ni?
De har iaf över 20 år på marknaden.
Tror ni det är värt att ens ge sig in på detta?
(det handlar om etablerade, miljövänliga produkter för allt ifrån småföretagare till landsting...)
Verkar finnas i vart och vartannat gathörn.
Har ni någonsin gått på det?
Som vår Ledsagare sa:
Marge: -"This Get rich fast scheme is just a scheme to get rich!"
Homer: -"Yeah, but FAST!"
Jag har avverkat några som utlovar Ferraribilar, men när man tittar närmare så vet man att det är helt omöjligt, även om man vore deras bästa säljare någonsin, ggr 5 så får man inte ens en vettig lön.
När man planterar det i nyllet på dem tenderar de att bli lite mindre vänskapliga.
Nu är jag kontaktad av en säljfirma som inte utlovar ett skit, mer eller mindre.
Bara utifrån vad jag gör. Jag har sagt att om jag ska jobba hos dem så ska jag ha minst 3 månaders garantilön.
Sen kan vi prata "prestationsbaserad" lön.
Jag har, till skillnad från andra företag, fått ett bra intryck av dessa, men är det ännu ett skitplojföretag som skojar, tror ni?
De har iaf över 20 år på marknaden.
Tror ni det är värt att ens ge sig in på detta?
(det handlar om etablerade, miljövänliga produkter för allt ifrån småföretagare till landsting...)
Last edited: