Ger Sporthoj.com ökad abstinens

Får du abstinens av SH.Com

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vanligtvis så brukar jag överleva vintern utan problem, men sedan denna site dök upp på internet så känns vintrarna bara ännu längre och jobbigare, kan det bero på att man vanligtvis bara kopplade bort det där med hojåkning förr i tiden.

Nu läser man och diskuterar om hojar varje dag och ser inget roligt alls med vintern, suget ligger där hela tiden och abstinensen är fruktansvärd.

Ja, mkt tungt under vintern. Jag föreslår att SH stänger ner :3freak

Klart det ger mer abstinens. Men jag tror det är positivt för det blir ju f-n så mycket roligare att plocka fram damen sen när det är dags. SH är lite terapi för alla adrenalin-junkies, haha!

:fyllisar

absolut för vårat eget bästa så borde SH stängas ner mellan november och mars :rolleyes:

allt blir ju lidande allra mest förhållandet med flickvännen klättrar ju på väggarna och jag börjar bli öm om k*ken i brist på att köra hoj

philsson skrev:
jag skulle vilja påstå att det lättar abstinensen. :va
Håller med.. här kan man ju snacka om det, o kolla bilder, filmer mm. Tycker de hade vart värre utan SH.com va fan skulle man göra då?

Showtime skrev:
Håller med.. här kan man ju snacka om det, o kolla bilder, filmer mm. Tycker de hade vart värre utan SH.com va fan skulle man göra då?
Blir man mindre sugen att köra då :confused:

GSXR1100R skrev:
ja man vet ju att de ändå INTE går att köra för tillfället, så då kan man ju lika väl läsa allt om de som går och kolla på så mkt filmer som möjligt för att stilla hungern.. De hjälper mig iaf. Men du kanske bara blir mer sugen av det!

Showtime skrev:
ja man vet ju att de ändå INTE går att köra för tillfället, så då kan man ju lika väl läsa allt om de som går och kolla på så mkt filmer som möjligt för att stilla hungern.. De hjälper mig iaf. Men du kanske bara blir mer sugen av det!
Ja när man sitter vid SH 24 / 7 som jag gör så är det lungt med abstinensen, man triggar sig såklart inför sesongsstarten och längtar tills snön är borta mer än vanligt men samtidigt så kan man stilla sig i att sitt och läsa och kolla på filmer, det är när man lämnar datorn som abstinensen kommer. Men utan SH, vet jag inte vad jag hade gjort.

vadå sugen ??

Jag köpte hojen bara för att få vara med och läsa på sporthoj :rofl

Sporthoj är som ett nicotin-tuggummi...det gör livet uthärdligt men man saknar fortfarande den riktiga känslan... :tungan

(har aldrig rökt så vad vet jag egentligen, men det är bara en tes)

GSXR1100R skrev:

Jag är mer motiverad och sugen än nånsin, allt det här sporthojjandet gör mig bara ännu mer sugen. :huvet
Men det måste väl va ett bra betyg på sidan.. :tummenupp

Hitecfrollo skrev:
Jag är mer motiverad och sugen än nånsin, allt det här sporthojjandet gör mig bara ännu mer sugen. :huvet
Men det måste väl va ett bra betyg på sidan.. :tummenupp
Ja det är som att porrsurfa och vara singel utan KK, man blir sugen men mer än så blir det inte, bara att vänta på bättre tider.

Ja, helt klart.
Det har gått till den graden att jag nu har tröttnat på att köra snöskoter, ska nu sälja min hyffsat nyinköpta pärla till förmån för en hoj...
Det enda man gör på dagarna är ju att drömma om torr asfalt, vackert väder och bågar.

Showtime skrev:

Utan SH så skulle man gå i ide i oktober, när hojen är nattad för vintern, å sen blir man väckt i mitten på mars nån gång, så man kan göra iordning den, smörja stället osv! :hihi
Jag har pratat med chefen, men han gick inte med på att ge mig tjänstledigt varje vinter... :rolleyes:

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul