Ger SH forumet ökad mc abstinens?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
För ett par år sedan så brukade jag ställa in hojen i garaget på vintern och göra annat som är kul på vintern istället, men sedan SH och dess forum kom in i bilden så tänker jag på hojåkning varje dag, detta kan inte vara nyttigt, abstinensen blir bara värre med tiden och intresset att göra annat bara krymper.

Tänk om det är skadligt att surfa på forumet, man blir ju helt insnöad och detta trots att det dröjer innan våren är här.

Forumet fyller ut dötid nu när man inte åker hoj,annars hade man väl mest suttit och stirrat ut genom fönstret och tuggat på naglarna i väntan på våren..

Sh lyser upp i vintermörkret.

Håller med om det till 100% och att spela MotoGP 2 gör inte livet lättare vid den här tiden om året.

Där får jag nog hålla med. Men håll ut grabbar våren e snart här. Själv var jag tvungen att prova skinnstället igår för att dämpa mitt behov.

Gör det utan tvekan svårare.. men samtidigt så är dom negativa sidorna med att inte surfa SH betydligt större..

Jag smyger in och tar skydd i OT-delen av forumet så här på vintern. Annars kommer den jävla abstinensen. MC-relaterade diskussioner är livsfarliga :mad:

Jag köpte mig en sådan byggmodell efter mässan för att se om det dämpar min abstinens. Det får funka som terapi inför våren och antingen funkar det eller så blir jag helt galen.

/oXydex

050201_01.sized.jpg

Självklart ökar det abstinensen och det e jättefarligt. Man kanske tar ut hojjen förtidigt och halkar på en isfläck och slår sig.

SH bör vara stängt november till februari .... längre för de som bor längre upp i sverige ...... :va :va :va :va :va

Klart den ökar abstinensen, but I wouldn't want it any other way.

Ja fast nu är det inte långt kvar.. har sätt ett par hojar i stan (läs gbg) så snart får jag ta årets första tur... :banana Nu kan alla som är avis på mig räcka upp en hand.. :tuttar

EZrideR skrev:
Ja fast nu är det inte långt kvar.. har sätt ett par hojar i stan (läs gbg) så snart får jag ta årets första tur... :banana Nu kan alla som är avis på mig räcka upp en hand.. :tuttar

räcker upp båda händerna! :Bugar

oXydex skrev:
Jag köpte mig en sådan byggmodell efter mässan för att se om det dämpar min abstinens. Det får funka som terapi inför våren och antingen funkar det eller så blir jag helt galen.

/oXydex

det där ser ut att ta tid, men blir säkert fint :tungan

:huvet Abstinensen är grym! :huvet Den blev ännu värre av att gå på mässan förra helgen och sen träffa så många trevliga likasinnade på festen!!!
Nu skulle jag vilja gå i ide tills mitten av mars... en filt över huvudet och somna in bara...
Är det nån som har nåt tips på nån bra vinterhobby??

bikerwoman skrev:
:huvet Abstinensen är grym! :huvet Den blev ännu värre av att gå på mässan förra helgen och sen träffa så många trevliga likasinnade på festen!!!
Nu skulle jag vilja gå i ide tills mitten av mars... en filt över huvudet och somna in bara...

Jo jag har ett.. jag har börjat dansa och det är klar om 6 veckor.. visst låter det fjoligt men det är mycket svårare än jag trodde... många distrationsmoment :arsele :tuttar som gör att jag inte kan koncentrera mig på själva dansen.. :banana men roligt har vi iaf.

bikerwoman skrev:
Jag lindrar abstinensen med minimoto på söndagar, lyckan sitter i ett par dagar efter körningen i bästa fall.

Back