Ger fingret i luften för vad

Kan han säkert, men om du tittar noga ser det ut som han måste väja för en bil som defenitivt gör fel.

Inte säker, men ju mer jag tittar ser det så ut.
Jag ser inte nån bil på deras sida av vägen, jag ser bara 2 motorcyklister som kör för fort och kör över på fel sida av vägen där det dessutom är heldraget.

Vad jag ser är två motorcyklar (den framför kameran och den med kameran) som av någon anledning vi inte ser kör väldigt långt ut åt vänster i en högerkurva. Båda hojarna!
Omkörning av lastbil? Eller stod det nån fet bil parkerad i kurvan?

Tittar man noga på hur fjädringen på pickisen som dom möter är så ser det minsann ut som den kastar sig tillbaka i sin "rätta" fil. Tror nog hojåkarna lägger sig långt ut i sin fil för att kunna väja mot picksen som kommer rakt emot dem.

Jag ser inte nån bil på deras sida av vägen, jag ser bara 2 motorcyklister som kör för fort och kör över på fel sida av vägen där det dessutom är heldraget.

Säger inte att du har fel, men kolla efter den svarta pickupen vid cirkus 0.03.
Ser lite mysko ut.

Faan vad trött jag blir. Nu ÄR det Bilistjävelns fel igen. Killen kör som en kratta och kommer över på fel sida av vägen därav pickisens väjer åt höger killen nästan frontar
med nästa bil, lägger sig där efter långt till vänster och svänger sen tvärt över till sin
sida av vägen framför en bil som troligt vis tutar åt hojföraren. men det va väl bilistens fel att han låg i sin egen fil på rätt sida av vägen.

Faan vad trött jag blir. Nu ÄR det Bilistjävelns fel igen. Killen kör som en kratta och kommer över på fel sida av vägen därav pickisens väjer åt höger killen nästan frontar
med nästa bil, lägger sig där efter långt till vänster och svänger sen tvärt över till sin
sida av vägen framför en bil som troligt vis tutar åt hojföraren. men det va väl bilistens fel att han låg i sin egen fil på rätt sida av vägen.

En bilist ska alltid anpassa sig efter MC-förarens placering! :tummenupp

Jupp han gled ju över på bilens sida så han ska vara glad att han lever istället för att bli förbannad. Vem f*n ligger i mittlinjen i en högersväng, snacka om fel spårval!

Det var inga stora marginaler de missade bilarna med där. Men han gör ju mer än bara pekar också.

Vilket klantarsle :arsele:arsele och idiot,,, jag hade klappat till honom om jag vore bilist där.

Såg ju ut som att vägen svängder lite brantare vid 0.03 sec. Verkar som att han kommer in med för hög fart, bromsar halvvägs i kurvan och därmed går rakt fram.

Tycker också det ser ut som så, eftersom även filmhojen kör lite knepigt.

Precis, man ser att det är två filer som går ihop till en, så jag gissar på att en bil ligger i innerfil och kommer "ivägen" när den går ihop till en.

Sen att dom var klantiga och körde om precis där vägen går ihop är den annan sak.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT