Ger fingret i luften för vad

Helt kass är han inte. Rätt skicklig undanmanöver. Det är nog många som skulle gjort lackbyte eller blivit grillprydnad där. Fast han satte sig själv i det läget.

Peka finger:va Bort från min racingbana...:mad:...:rolleyes:

Som de andra säger. Finns dem som låser hjärnan och kör rätt in i en bil istället för en sådan undanmanöver.

Tja, han börjar ju bromsa mitt i kurvan och börjar köra rakt fram in i mötande fil. Vet inte om jag skulle kalla det "duktigt". Sen att han lyckas undvika att krocka kan ju vara både tur och skicklighet. Men med tanke på hur resan började gissar jag på tur...

Tycker det ser ut som han pekar upp mot himlen för att tacka högre makter ...
Det borde han göra iaf

Javisst så väjer dom för något,fick titta ett par gånger innan jag fatta vad jag såg sedan pekade han fingret åt fanskapet som dom fick väja för.

Han säger "Herrejävlar -Se upp för lukten som kommer snart"

Båda nötterna är däremot inne i fel körfält, så det är itne bara den första killen som kör dåligt.

Last edited:
Min uppfattning är att killen är kass på att köra. Sen har han överdriven tur när han inte frontar bilen. Fingret, är dock oklart vad han menar med det. :D

Troligtvis så pekar mot himmlen och är jättelyckligt att han inte hamnade där efter 3st idiot manövrar:död

Det ser faktiskt ut som om dom väjer för något, men jag iaf ser inte för vad. jag tycker det ser ut som dom väjer eftersom dom vinglar ut i fel fil samtidigt. Rätta mig om jag har fel dock.

Jag gissar på att han pekar :finger för att någon/några bilar lär ju lagt sig pu tutan... han var väll lite chockad av stundens allvar och det blev reaktionen..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT