Geocaching

Det där c:geo, funkar det offline eller måste man va uppkopplad på nallen för att det ska funka? Får man vägbeskrivning som på en gps eller hur funkar det?

Köpte min första Androidlur idag, en Xperia X8i. Funkar det i den?

Skall funka i den. Det fungerar offline också, men då måste du först ladda hem kartan. Funkar bättre online.

Just den har jag tagit, men jag var i krokarna idag för att plocka en annan, men gick bet.
När du hittat den på Bellmansgatan1 så kan du PMa mig :=

Var och plockade Monteliusvägen och kollade sedan på Bellmansgatan1 (passande idag för de verkar hålla på och spela in Milleniumfilmen när jag gick förbi) men kunde inte hitta den, någon sur granne som stod och spanade så efter stund fick man glida vidare...

Var och plockade Monteliusvägen och kollade sedan på Bellmansgatan1 (passande idag för de verkar hålla på och spela in Milleniumfilmen när jag gick förbi) men kunde inte hitta den, någon sur granne som stod och spanade så efter stund fick man glida vidare...

Finns ju några ställen att leta på där, trots hinten.

Haha. Nja, det finns säkert 1000 till. Bara innanför tullarna. Finns tex en tvärsöver gatan från den som "försvann".

Kan tro det, men lite väl överdrivet av piketen att ta med sig hela skiten :näsblod
Den hade ju dessutom hängt där ett tag...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti