Genom den norrländska skogen i skyndsamt tempo:P

Vad grundar du det på ? Nöt :huvet

Kan ju iof vara så att killen har damp eller bara kan röra sig snabbare än vad vi vanliga dödliga gör när han rättar till brillor i början eller kollar åt sidan när han ska ut i korsningen mot slutet. Jag fick iaf känslan av gammal hederlig knight rider-snabbfilmning.

Det är lite svårt att avgöra när filmen spelas upp snabbare än den är inspelad... :huvet

Haha det gör den inte.

Kan ju iof vara så att killen har damp eller bara kan röra sig snabbare än vad vi vanliga dödliga gör när han rättar till brillor i början eller kollar åt sidan när han ska ut i korsningen mot slutet. Jag fick iaf känslan av gammal hederlig knight rider-snabbfilmning.

Ska kolla med han som la upp den på tuben. Dock tror jag att det är fisch eye effekten i linsen som luras lite. Men uppspeedad med flit är den inte.

Och Ja jag har DAMP eller adhd som det egentligen heter.

Last edited:
jag hoppas det är ironi angåend farten:va
annars såg de kul ut:krama

Hur menar du nu? att jag kör sakta? Jag är inget proffs direkt. har åkt offroad i några veckor. Tycker det är roligt att filma våra åkturer bara och ville dela med mig av våran glädje till er. Har ingen ambition att det ska gå ruskigt fort eller vinna nån tävling. Där emot är det kul att hår från er andra om ni tycker man ser ut som en fåntratt i gångfart eller om man faktist duger till att köra:P mvh dampbarn med trädraket:D

Tycker inte det känns framspolat. I värsta fall kan det vara lite smådamp i codec-djungeln. Vad för kawaprutte är det?

Kör en klx 650 93. för stor och för tung för dessa aktiviteter. men satan vad den går:D

Härligt! Vart är det filmat nånstans? =)

Mvh //Robert

Hur menar du nu? att jag kör sakta? Jag är inget proffs direkt. har åkt offroad i några veckor. Tycker det är roligt att filma våra åkturer bara och ville dela med mig av våran glädje till er. Har ingen ambition att det ska gå ruskigt fort eller vinna nån tävling. Där emot är det kul att hår från er andra om ni tycker man ser ut som en fåntratt i gångfart eller om man faktist duger till att köra:P mvh dampbarn med trädraket:D

Kul att du orkar lägga upp en film, som sagt man behöver inte ha vunnit DAKAR för att ha roligt. Kör hårt :tummenupp

Ser roligt ut!
Nästa gång jag beger mig norröver så hänger knarren med! :)

Skön film! Alltid trevligt med filmer från norrländska skogar. Lägg gärna upp fler såna filmer :tummenupp

Var brukar ni annars köra i Luletrakten?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!