Generalagent för Akra?

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Enligt Akras egna sida så är det All Right som är generalagent i Sverige, stämmer detta? Har försökt maila dem på två olika adresser men de har retuneras direkt. Finns de kvar eller? Får försöka ringa dem i veckan, får se om någon svarar. :va

Vad behöver du veta då? I stort sett alla handlare har All Right (AK Motor) som leverantör så du kan väl kolla med dem.

Ninjaboy skrev:
Vad behöver du veta då? I stort sett alla handlare har All Right (AK Motor) som leverantör så du kan väl kolla med dem.

Jo jag vet men med tanke på att det gäller ett blås till en 2005:a så borde AK ha bäst koll tycker man. Jag ville veta om det fanns bilder, när det kommer till sverige osv. Har svårt att tro att "vanliga" butiker ha koll på detta. De får nog sin information av AK som generalagent. Men jag får prova och se vad jag får för svar. De kan iofs alltid svara på om AK förtfarande finns eller vad som gäller nu.

Klart att AK finns kvar, de och Duells är de största distributörerna i Sverige. Du kan väl inte räkna med att få svar mitt i natten en helg som på sporthoj.com. :D

Kolla också med PDS. http://www.pdsab.com/ De är också importör av Akra.

Dock tror jag inte att någon importör/handlare vet något om något som inte ens finns på tillverkarens hemsida. Står ju inget om din hoj ännu. Är fortfarande likadant med min, hos vissa är det fullt sortiment och hos andra är det som om den inte finns. :va

Ninjaboy skrev:
Klart att AK finns kvar, de och Duells är de största distributörerna i Sverige. Du kan väl inte räkna med att få svar mitt i natten en helg som på sporthoj.com. :D

Kolla också med PDS. http://www.pdsab.com/ De är också importör av Akra.

Dock tror jag inte att någon importör/handlare vet något om något som inte ens finns på tillverkarens hemsida. Står ju inget om din hoj ännu. Är fortfarande likadant med min, hos vissa är det fullt sortiment och hos andra är det som om den inte finns. :va

Nu har du missuppfattat mig. Klart jag inte räknar med svar direkt (sen var det inte mitt i natten jag skickade mail iofs). Men mitt mail returnerades direkt med ett felmeddelande precis som mailadressen inte fanns. Det var därför jag undrade. Jag ringde även till dem men då hade de en tlfsvarare.

Jag har nu snackat med Oves och de har också bekräftat att AK finns kvar så jag skall ringa till dem i veckan. Jag ställde frågan här för på sh finns det så många allvetare som kanske kunde upplysa mig. Gällande blåset så är det fullt möjligt att de har fått information gällande blåset fast det inte finns på deras officiella hemsida. Andra tillverkare har kunnat ge information gällande blås till ZX-6R fast det inte fanns någon på deras hemsida.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien