Gemensam depå för 250SP på Ring Knutstorp

magnus_moss skrev:
Håller med!! ABSOLUT LYSANDE!!!!. Kanske dom kan stå däruppe... utanför banan... :D

Jag minns Karlskoga ifjol när jag campade mittemot ett gäng tvåtaktare (minns inte vem, tror det var R. Gull o co). Kl 0800 på söndag drog hela gänget igång och började köra in kolvar eller vad f.n det var. Kastade svettiga ostmackor, gjorde fula miner, skrek ganska fula ord... Ingen reaktion!!!
När jag kom in efter Warm-upen så såg jag hela gänget stå i tältet och då tänkte jag: "NU ska dom FÅ!!!!" Jag placerade bakänden på R6:an alldeles framför deras tält, la hojen på 12000 varv och drog ut choken! Så gott det bolmade!! Efter en minut var motortempen uppe i 240 grader och ingen i tältet hade ens märkt att jag var där!!!!
Vad tyder det på?? All hörsel och lukt helt borta???
Så besviken jag var! Här försöker man vara rolig så märker dom inte någonting....

Var inte ledsen för att din hoj inte låter racer :jäs

/JPS

magnus_moss skrev:
Håller med!! ABSOLUT LYSANDE!!!!. Kanske dom kan stå däruppe... utanför banan... :D

Jag minns Karlskoga ifjol när jag campade mittemot ett gäng tvåtaktare (minns inte vem, tror det var R. Gull o co). Kl 0800 på söndag drog hela gänget igång och började köra in kolvar eller vad f.n det var....

Äääh, det skiljer sig från tvåtaktsteam till tvåtaksteam, vissa har koll på prylarna och andra inte(?). Var depågranne med en av de bättre i 250R i Falkenberg och inget tokvarvande där inte. Mekarna lyfte ut hojjen ur tältet, startade motorn utan att tokvarva, föraren kliver ut ur tältet och puttrar iväg till banan, fortfarande utan att tokvarva. Efter träning/kval/race rullar föraren in i depån med avslagen motor, mekarna lyfter in hojjen i tältet igen och det var allt...

Åsa #96 skrev:
Halloj!

Det fanns ett önskemål om gemensam depå för 250SP under SMet på Knudan. Anmäl dig nedan, med namn och start nummer, ser tillser jag att lämplig plats (meddelas i denna tråden) märks upp fr o m torsdag kväll.
5 m per förare.

Fyll på listan:
1) Kim Engqvist #78 & Danne ?? son #?? :va
2) Crallan Håkansson #99
3) Åsa Larsson #96
4) Torkel Börjesson 53 & Fredrik Dahlgren #45
5) Pär Cerwallius #16 - anländer fred em
6) Erik Koss #25
7) Lars Lüdtke#71 & Niclas Herneteg #14
8) Tore Paulsson #46 & Crille Gunnarsson #69
9) Tommy Kvist #36 & Stefan Ödin #80
10) Henrik Gustavsson #10

HenrikG skrev:
10) Henrik Gustavsson #10

Henrik, du är tillagd på listan (läs första inlägget i tråden)

Halloj på er alla!

Vi kommer att ha våran 250SP depå intill halkbanan, vilket är till vänster när du kommer ut från tunneln. Riktmärke är en vit liten bod. Jag kommer upp på torsdagkväll och märker upp med plastband och skyltar med "250 SP", vet dock inte hur dags jag kan vara där uppe, så om någon av er kommer innan dess så vet ni vart ni ska ta vägen.

Ett tips för boende så finns det nya fina stugor bakom entrén för
uthyrning. Vi ska iallafall bo där :o).

Frågor? Bara att slå mig en singal på 0733-363113.

Vi ses snart!

Åsa.

*/ ?>
Back