Gelleråsen tisdag 7 April 2015

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Några som är sugna på att köra lite hoj 7 april.

Minst 10 pers Max 20. Kan vara ett fint tillfälle att känna på prylarna.

Öppen depå ingen ambulans inga pekpinnar. Håll ljudet och kör.

1000 spänn skallen
 
Klart intressant!
En söndag va?
 
Passar det med jobb så är vi 2 från grannkommunen som gärna hänger på!

Edit: Jobbar förmiddag så räkna med mig och polaren!
 
Banan är bokad. Skicka PM för bet alternativ.

Dom 10 första som pröjsar in 1000 spänn har garanterat sin plats på banan.
Sedan blir det drop in alt först som sätter in slantar.

Max är satt till 20 förare och kommer ej att ändras.
Alla slantar går oavkortat till Mike och Gelleråsen motorbana. Jag har 0kr med på denna körning.
 
Delat på 6, antar jag.
Alltså en 2ooing styck?

Sugen.... Men söker fortfarande hoj..
(Får väl i bästa fall, bli en av de dära Dropp in)
 
Polaren skulle till Norge med familjen den veckan :-(

Vilka tider är det som gäller?
Är det tänkt för "superrajceputtar" eller mer normalbegåvade?
Har bara kört en gång tidigare på Gälleråsen (enda gången på bana hittills för mig).
Vill inte vara någon bromskloss, därav frågan.
 
Polaren skulle till Norge med familjen den veckan :-(

Vilka tider är det som gäller?
Är det tänkt för "superrajceputtar" eller mer normalbegåvade?
Har bara kört en gång tidigare på Gälleråsen (enda gången på bana hittills för mig).
Vill inte vara någon bromskloss, därav frågan.

Banan är väl minst 10 meter bred överallt, du blir på sin höjd ett rundningsmärke. För att vara bromsklots måste man vara både snabb och duktig på att vara ivägen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top