Gelleråsen släp/hoj lämna övernatten?

håkanolsson

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Husaberg
Kan det funka/får man lämna hoj med släp under natten? Tryggt, eller är det bara att glömma?

Jag tänte att det kanske är massa banåkarfolk som bor, tältar o så på plats och "obehöriga" har inte så stor chans....

Tack
Håkan

håkanolsson skrev:
Kan det funka/får man lämna hoj med släp under natten? Tryggt, eller är det bara att glömma?

Jag tänte att det kanske är massa banåkarfolk som bor, tältar o så på plats och "obehöriga" har inte så stor chans....

Tack
Håkan

Vi är väl flera som kommer att övernatta på området, så det borde inte vara något problem med att snacka med någon av oss och ställa ekipaget bredvid....

Ta med tillräckligt med lås för att du ska känna dig trygg dock...

//H

Jag kommer stå i depån från måndag kväll till onsdag kväll....

Man kanske skulle åka upp idag, med tält! Finns det plats för sånt någonstans?

McB skrev:
Man kanske skulle åka upp idag, med tält! Finns det plats för sånt någonstans?

Ja, utan problem. Blir det stökig kan du tälta under mitt depåtält. Sen finns det stora gräsmattor också.

Chrille skrev:
Ja, utan problem. Blir det stökig kan du tälta under mitt depåtält. Sen finns det stora gräsmattor också.

Får höra med resten av folket som ska med. De är kanske inte lika pigga på det.

Chrille skrev:
Du menar att de är lite blödiga av sig?? Lite veka helt enkelt.

Lite veka? You have no idea. Macho-Jenny bojkottade tom. Veidec på Falken igår pga. migrän. Det kallar jag vekt. Iofs var inte jag heller där, men jag hade å andra sidan inte sagt att jag skulle dit heller.

Sen kan jag ju meddela att ikväll har vi en special guest med oss i depån. Vi har inte bara de vanliga tjôtrövarna från Borås utan även en vid det här laget klassisk sporthoj-profil.

*höjer förväntningarna*

Kommer ni upp i rimlig tid så planerar jag dessutom att ha BÄST grillglöd vid halvnio-tiden....

Chrille skrev:
Sen kan jag ju meddela att ikväll har vi en special guest med oss i depån. Vi har inte bara de vanliga tjôtrövarna från Borås utan även en vid det här laget klassisk sporthoj-profil.

*höjer förväntningarna*

Kommer ni upp i rimlig tid så planerar jag dessutom att ha BÄST grillglöd vid halvnio-tiden....

Det verkar tyvärr inte bli någon resa idag. Lärarhelvetet påstår att hon är för gammal för att sova i tält. :5sure

McB skrev:
...Lärarhelvetet påstår att hon är för gammal för att sova i tält. :5sure

chicken.jpg

Om jag bojkottar alla hittils uppgjorda planer och tar hojen upp idag, finns det då någonstans jag kan sova?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph