Gelleråsen igår söndag 25 maj

Trevligt med lite bilder :tummenupp det tackar vi för! blir utdelning av bilpåsar senare....godare än twist :D

Bettskena....var ju en del som fotade där, borde ju laggt upp bilderna nånstans :va

Tjabba!! =) ..du, åkte du hoj vid johanneshov ikväll?

Nevermind iaf. Ska du till åsen igen i början av aug? :)

Trevligt med lite bilder :tummenupp det tackar vi för! blir utdelning av bilpåsar senare....godare än twist :D

Bettskena....var ju en del som fotade där, borde ju laggt upp bilderna nånstans :va

bilpåse är också smarrigt, så det finns i potten hahahaha

joo jag såg några fotografer, men de kanske bara koncentrerade sig på en och samma förare...ingen som hört av sig iallafall...

Tjabba!! =) ..du, åkte du hoj vid johanneshov ikväll?

Nevermind iaf. Ska du till åsen igen i början av aug? :)

Tja! :) var nog inte mig då såg, jag var i halmstad och jobbade idag, hade önskat det vore jag dock! :)

Jag kommer nog säkert åka till gelleråsen i Aug. Kommer nog åka dit på nån körning i Juni och Juli oxå...tror det är nått där den 30:e.

Åker gotland nu 6-8.

Jag kommer nog köra en del bandagar i sommar, bara att hocka upp så kan vi åka på lite tillsammans :tummenupp alltid trevligt med roligt sällskap!

Blir nog att gnussa en del linköping, gelleråsen som är när, men åker gärna längre bort och testar andra banor oxå

Tja! :) var nog inte mig då såg, jag var i halmstad och jobbade idag, hade önskat det vore jag dock! :)

Jag kommer nog säkert åka till gelleråsen i Aug. Kommer nog åka dit på nån körning i Juni och Juli oxå...tror det är nått där den 30:e.

Åker gotland nu 6-8.

Jag kommer nog köra en del bandagar i sommar, bara att hocka upp så kan vi åka på lite tillsammans :tummenupp alltid trevligt med roligt sällskap!

Blir nog att gnussa en del linköping, gelleråsen som är när, men åker gärna längre bort och testar andra banor oxå

30 juni o 1 juli är det smc riks som håller i Gåsen och den 3-4/7 är det rapido, kan lyssna med dem ifall det finns platser kvar ifall ni vill haka. Kommer vara där från 28/6 o bo på Lunedet camping. Har ni hört ifall det hålls bankurser på sviestad i sommar?

30 juni o 1 juli är det smc riks som håller i Gåsen och den 3-4/7 är det rapido, kan lyssna med dem ifall det finns platser kvar ifall ni vill haka. Kommer vara där från 28/6 o bo på Lunedet camping. Har ni hört ifall det hålls bankurser på sviestad i sommar?

Ja , det vore super...den 30:e tänkte jag åka och kanske andra oxå. Lunedets kamping är bra faktiskt, kanske oxå skulle boka det :)

Linköping kör nog oxå i Juni...ska kolla upp det :tummenupp

Ja , det vore super...den 30:e tänkte jag åka och kanske andra oxå. Lunedets kamping är bra faktiskt, kanske oxå skulle boka det :)

Linköping kör nog oxå i Juni...ska kolla upp det :tummenupp

Pm:a ifall du vill att jag lyssnar med Rapido om det finns platser kvar :tummenupp
Lunedet is the shit:yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...