Gelleråsen igår söndag 25 maj

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
var och åkte bana och undrar bara om det var någon som fotade?

alltid lika kul att se sig själv på bild :tummenupp

Jag skulle oxå vilja se bilder... Kom igen nu... Vet att nån låg o smög i en kurva när jag kom med värsta nerlägget a´la knäskrap... *asg* (fast det var säkert flera meter kvar till backen men va fan... Första gången på bana. Man kan inte göra allt direkt. *asg*...)

Här kommer nerläggen :tummenupp

Bifogat

• Kopia av DSCN1187.JPG
    Kopia av DSCN1187.JPG
    180.2 KB · Visningar: 302
  • Kopia av DSCN1197.JPG
    Kopia av DSCN1197.JPG
    135 KB · Visningar: 243
  • Kopia av DSCN1198.JPG
    Kopia av DSCN1198.JPG
    113.4 KB · Visningar: 261
Äh fan vad kass jag är.
Hade kanske varit bättre att inte se några bilder... *asg*
Jaja. Nya tag i augusti. :D

Hej alla!

Var oxå där igår, första gången på bana i mitt liv. Lyckades få rätt bra flyt och kände att jag faktiskt lärde mig enormt mycket! Grym kurs med grymma instruktörer!! Lyckades även med knäskrap så det vore ju otroligt roligt om det finns bilder!! Vet inte om det är jag på den nedersta bilden...knäskrapet kom ju alltid på den långa kurvan innan start/mål rakan...

Mvh

J.

Det finns en annan tråd med bilder, du kanske finns med där, tog bara några bilder på sista passet så trollet kunde få se, är lärorikt. Hastigheten kommer med tiden, bara att ligga o nöta bana o ta kurser med jämna mellanrum :tummenupp

Det finns en annan tråd med bilder, du kanske finns med där, tog bara några bilder på sista passet så trollet kunde få se, är lärorikt. Hastigheten kommer med tiden, bara att ligga o nöta bana o ta kurser med jämna mellanrum :tummenupp

aha cool! du råkar inte ha den länken?

joo nöta nöta nöta är just det jag vill, så ska kolla andra bandagar med mackan. så vi ses ju :D

:va Du menar väll på lördag :lol
mmmoohhhaaahhaa jag ska nog se till att få dej å njuta mer av att köra då ;)

Med tanke på att det är en gocartbana så lär det gå långsammare och med ännu mindre nerlägg på den...
Men man vet ju aldrig...

Tja,

bilderna från länken du la upp verker ju endast vara från lördagen den 24:e... vet du om det finns bilder från Söndagen???

Mvh

Jonas

Nope men det kanske kommer, var ju fotografer där då med...

Med tanke på att det är en gocartbana så lär det gå långsammare och med ännu mindre nerlägg på den...
Men man vet ju aldrig...

Förmodligen men det går att ha knäskrap där med :mattias
ps: bara för att man kör med knäskrap betyder det inte att det går fort...

:lol de kan bli värre nerlägg då än i helgen ;)

Sen så är det jävligt dumt att kasta sten i glashus :mattias

Tja,

bilderna från länken du la upp verker ju endast vara från lördagen den 24:e... vet du om det finns bilder från Söndagen???

Mvh

Jonas

Föresten var det kul o se din hoj hur den envisades med att gå upp på bakhjulet på rakan så fort du vred på, den gick helt hysteriskt :D
Kommer också skaffa en sån då jag lärt mig köra

Last edited:
Hihi. På några av de bilderna är ju tom jag med. Hehe. Men det syns ju en bra förbättring mellan lördag o söndag på mig. Så i Augusti blir det knäskrap och fullt nerlägg (el ja ni fattar vad jag menar. Fortfarande på hjulen. :D)

:lol de kan bli värre nerlägg då än i helgen ;)

Ja fast jag vill inte känna att jag välter eftersom farten är för låg så det blri inga knäskrap nu i helgen. :huvet

Förmodligen men det går att ha knäskrap där med :mattias
ps: bara för att man kör med knäskrap betyder det inte att det går fort...

Hehe. Jo jag vet men det är läskigt när det inte finns nå fart o man känner att hela ekipaget håller på välter pga för lite fart o kraft ut ur kurvan. Hihi

Last edited:
:va Hur menar du nu, jag sa ju bara att hon kunna få värre knäskrap till helgen än förra, själv siktar jag aldrig på att göra knäskrap

Med tanke på att jag inte fixat möjlighet att sätta på knäpuckar så är det nog vettigt att inte ens försöka i helgen. Kan bli lite dumt annars. :gnissla

Ja fast jag vill inte känna att jag välter eftersom farten är för låg så det blri inga knäskrap nu i helgen. :huvet

:) fart kan man ha kanske inte 100 eller så men nog kan du ha en bra fart för att ligga i kurvorna.

Sen ska unge herr "Rask" sluta vara besserwisser :rolleyes: :tungan

Vi fota & filma, ska se om du är med någonstans :)

kommer upp en liten film med onboard-kamera strax...

Med tanke på att jag inte fixat möjlighet att sätta på knäpuckar så är det nog vettigt att inte ens försöka i helgen. Kan bli lite dumt annars. :gnissla

:7peta du ska inte tejpa på nå pucklar på ditt skinställ, de är bara unge herr "Rask" som tycker de för han har på sitt :rolleyes: :tungan

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing