Bild & Video Gelleråsen-Halvklart till mulet, inslag av regn vid lunchtid som justeras av vädret

Äntligen en faktiskt nyskapande hojfilm med väldigt annorlunda vinklar och en eh, intressant rubrik :fyllisar

App app app, tjyvlånade din AB-Champ från TV-Shop när du var ute o jaga db-killer på banan! Filmen är på G, filmrendering tar sin lilla tid :tummenupp

Å vilka fina magmuskler du fick efter det - eller hur?:banana
DB killern hämtade jag ju åt han som har så mycket kubik tum...

Oppdaterat i inlägg ett, ursäkta ljudkvaliten.

Ha, ha, snackar du med dig själv under körningen, tyckte jag hörde ett "nej" mär du missar lite i kurvan efter rakan?:)

Vet inte om du vill ha några kör tips, men jag säger det ändå: du går på tok för brett in i de flesta kurvor, du ligger nästan 1,5meter bort eller mer och det gör att du bl.a. inte kan tillgodogöra dig bankningen som finns i många av gåsens kurvor.
Mer fart in, gå tightare och vrid mer på rullen i utgången.

Ha, ha, snackar du med dig själv under körningen, tyckte jag hörde ett "nej" mär du missar lite i kurvan efter rakan?:)

Vet inte om du vill ha några kör tips, men jag säger det ändå: du går på tok för brett in i de flesta kurvor, du ligger nästan 1,5meter bort eller mer och det gör att du bl.a. inte kan tillgodogöra dig bankningen som finns i många av gåsens kurvor.
Mer fart in, gå tightare och vrid mer på rullen i utgången.

Tips är väl alltid bra att få :tummenupp

Kan mycket väl dividerat med mig själv när det inte gick som jag ville men jag hade även G9´an på så jag prata lite via den också.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard