Bild & Video Gelleråsen-Halvklart till mulet, inslag av regn vid lunchtid som justeras av vädret

:rock:4skrika:4skrika:hihi:(:hihi:3freak:arsele:arsele:va:confused:Hahahhaha va i helvett

Ere där de nya gyrofästet eller? Fett coolt :yoparty:yoparty:D:rolleyes::3freak:rofl:rofl:lol

139 på rakan är alldeles för långsamt och farligt för bakomvarande, hoppas dessutom att blinkersen inte var på när du försökte stänga av den. I första böjen efter rakan gör du ett gasavslag mitt i sväng, inte bra! I övrigt en trevlig film med nya spännande kameravinklar :yoparty Mer sånt! :banana

139 på rakan är alldeles för långsamt och farligt för bakomvarande, hoppas dessutom att blinkersen inte var på när du försökte stänga av den. I första böjen efter rakan gör du ett gasavslag mitt i sväng, inte bra! I övrigt en trevlig film med nya spännande kameravinklar :yoparty Mer sånt! :banana

Ehh, om 139 på rakan är farligt för bakomvarande är det nog bakomvarande som bör plockas av banan. Kan man inte hantera att nån kör långsammare på en lång bred öppen raka utan mötande trafik ska man inte köra hoj, inte ens på inhägnat område. :fakta

Frän film för övrigt! :tummenupp

Ehh, om 139 på rakan är farligt för bakomvarande är det nog bakomvarande som bör plockas av banan. Kan man inte hantera att nån kör långsammare på en lång bred öppen raka utan mötande trafik ska man inte köra hoj, inte ens på inhägnat område. :fakta

Frän film för övrigt! :tummenupp

Ehhh, jo.... Finns anledning till att det är handen upp inför ingång till depå. :7peta... Plötsliga fasta hinder på en bana kan ställa till en hel del problem :crash

Hahahaha den där jag har också gjort. På Anderstorp så blåste kameran upp mitt i skyn på rakan så blev det 20 min himmel!

Det du kan börja att förbättra i din körning är att kolla kameran! :tummenupp

Ett råd...upp med blicken,mindre på tank...:crash
Om man ska vara lite seriös så borde det gå att köra snabbare med en
vfr 800 än 1.29.
Ska mycket till innan det är hojen som sätter begränsningen,alla fall på amatör nivå.

Last edited:
Ere där de nya gyrofästet eller?

Nä det är deras nya Suction/Loose - 50/50 Cup Mount fakktiskt, ska klara 220-300km/h beroende på vem man frågar så jag måste kört i närmare 400km/h drar jag som slutsats.

I verkligheten var det förmodligen klisterrester från originaldekaler som spökade till det, för övrigt nöjd med min säkerhet"lina" infäst i tanklocksflärpen :gnissla

Om man ska vara lite seriös så borde det gå att köra snabbare med en
vfr 800 än 1.29.

Inte med centralstöd och lågt placerade fot/skvallerpinnar :mattias Ganska säker på att om man slår in all data i en omvandlingstabell som räknar bort hojens handikapp så körde jag egentligen låga 1.15.

Alltid med glimten i ögat :tummenupp

Men man får se hur magmusklerna jobbar. Det är också en viktig detalj som ofta förbises i hojfilmer.

Magmuskler? Jag tyckte det såg ut som att det inte fanns så mycket magmuskler:).

Nä, skämt åsido, inte kommer du få så mycket feedback på detta alster inte. Mitt betyg blir som min sergant sade i lumpen: Gör om, gör rätt!

Inte med centralstöd och lågt placerade fot/skvallerpinnar :mattias Ganska säker på att om man slår in all data i en omvandlingstabell som räknar bort hojens handikapp så körde jag egentligen låga 1.15.

Alltid med glimten i ögat :tummenupp

1.29 som fort eller inte spelar väl egentligen mindre roll. Frågan är: Hade du kul?

Magmuskler? Jag tyckte det såg ut som att det inte fanns så mycket magmuskler:).

Nä, skämt åsido, inte kommer du få så mycket feedback på detta alster inte. Mitt betyg blir som min sergant sade i lumpen: Gör om, gör rätt!

App app app, tjyvlånade din AB-Champ från TV-Shop när du var ute o jaga db-killer på banan! Filmen är på G, filmrendering tar sin lilla tid :tummenupp

1.29 som fort eller inte spelar väl egentligen mindre roll. Frågan är: Hade du kul?

Alltid skoj på bana! :) Kommer förmodligen bli ännu roligare när jag får arslet ur vagnen och införskaffar en 600-750 sporthoj.

Ehhh, jo.... Finns anledning till att det är handen upp inför ingång till depå. :7peta... Plötsliga fasta hinder på en bana kan ställa till en hel del problem :crash

Men alltså, är du nybörjare eller?? Kört Gåsen nån gång?
Man räcker ju upp handen där för att läktarn ligger där. :vinkvinktillpubliken

Eller, ja, dom som kan köra med bara en hand på styret gör iallafall det. Vi andra nickar bara till åskådarna. :gnissla

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra