björn.e
hej hej
Jo det började ju bra. Kobbe, Peter och hela det vanliga gänget var ju där. Ove gick mest och myste, PelleK såg som vanligt lite "loj" ut (läs snabb). Fredrick gick i nått konstigt "jag ska fan åka 1:07 mantra, Tja det var som vanligt. Jag hadde med lite hjälp i form av min filckvän Kamilla. Deta var en ny erfarenhet som vissade sig vara ett bra drag. Hon trivdes som fisken i vattnet så då var ju det orosmålnet borta.
Torsdags träning gick enligt kamilla samt laptimern på 13.6 och dom där eftertraktade 12
rna såg inte allt för svåra ut.
Fredag
Kvalet gick skit jag tog i tills jag blev blå i nyllet. Det gick inte fort...2:andra kvalet lika dant, skit det med.
Lördag
20 min kval på upptorkande bana. Det sög, gick sämmre men förbättrade min tid lite.
Söndag
Warmup
Hojen går ca 10 varv dör sen på sista. In i tältet startar hon så fort hon får tak över huvet
. Det visade sig senare att kutsen med CDI:boxen var full med vatten
. Det blev att slivertjepa hela skiten
så nu klara den nog fan av ett monsunregn.
Final
Blött trött osv... Det torkade självklart upp. Torrspår nästan hela vägen runt. Klipper en nedrans massa folk i starten. Sen tappar jag väll en 4-5 gubbar under 4-5 varv. När jag kommer in i snabbvänstern låter helt plötsligt Subban mer än hon ska. Det var bara att flänga upp handen och bryta. Det visar sig att avgassystemet har glidit isär. Packar åker hem...
björn
ps
Räääjsing suger fet hårt ds
Torsdags träning gick enligt kamilla samt laptimern på 13.6 och dom där eftertraktade 12
Fredag
Kvalet gick skit jag tog i tills jag blev blå i nyllet. Det gick inte fort...2:andra kvalet lika dant, skit det med.
Lördag
20 min kval på upptorkande bana. Det sög, gick sämmre men förbättrade min tid lite.
Söndag
Warmup
Hojen går ca 10 varv dör sen på sista. In i tältet startar hon så fort hon får tak över huvet
. Det visade sig senare att kutsen med CDI:boxen var full med vatten
. Det blev att slivertjepa hela skiten
så nu klara den nog fan av ett monsunregn.Final
Blött trött osv... Det torkade självklart upp. Torrspår nästan hela vägen runt. Klipper en nedrans massa folk i starten. Sen tappar jag väll en 4-5 gubbar under 4-5 varv. När jag kommer in i snabbvänstern låter helt plötsligt Subban mer än hon ska. Det var bara att flänga upp handen och bryta. Det visar sig att avgassystemet har glidit isär. Packar åker hem...
björn
ps
Räääjsing suger fet hårt ds

. Ska ju betalas snart och jag byter jobb nu på onsdag så det blir ju kul att säga att jag ska vara ledig det första jag gör.