Gelleråsen den 22/8???

Ja, jag. Om någon vänlig själ lånar/hyr ut en motorcykel till mig. Jag TROR att det går att ordna.

Här!

Pirre skrev:
Vart anmäler man sig? Hemsida?
Hos Thomas Rundqvist 073-9601128 (500kr) .
Jag har ej gjort det än men jag ska höra om man måste boka innan eller om man kan drop-in, för regnar det den 22/8 så suger det pung om man förbokat! Man lär nog inte få tillbaka pengarna då!

Inte så kul att åka regn med ett par rennsport, jag hatar regn :mad: !

sålt?

Mattias skrev:
Ja, jag. Om någon vänlig själ lånar/hyr ut en motorcykel till mig. Jag TROR att det går att ordna.
Har du sålt din förra hoj eller har du inte haft ngn?

jag hade också tänkt dra dit och testa min första bankörning, men jag vill inte heller köra ifall det regnar.

hur kul är det att först sitta och åka en 15 mil dit i regn för att sedan gå runt dyngsur och frysa hela dagen.
sen lär man väl smälla sönder hela hojen för att man inte kan kontrollera blött underlag.
och sen får man åka hem 15 mil dyngsur och frysa också.
inte kul.

Nej!!

bmwjohan skrev:
jag hade också tänkt dra dit och testa min första bankörning, men jag vill inte heller köra ifall det regnar.

hur kul är det att först sitta och åka en 15 mil dit i regn för att sedan gå runt dyngsur och frysa hela dagen.
sen lär man väl smälla sönder hela hojen för att man inte kan kontrollera blött underlag.
och sen får man åka hem 15 mil dyngsur och frysa också.
inte kul.
Åker jag dit så tar jag hojjen på en släpa eller ngt liknande om det skulle regna när man åker dit eller hem, jeg har ju typ 13mil dit!

Ni måste boka i förväg.
Tyvärr måste jag nog informera att det är fullt.
Dom tar bara in 50 åkare & när jag pratade med Tomas tidigare i veckan var det fullt. Jag fick dom sista platserna som fanns.

Men ni kan ju alltid ringa & kolla om det kommit några avbokningar.

//Simon

SimonJ skrev:
Ni måste boka i förväg.
Dom tar bara in 50 åkare & när jag pratade med Tomas tidigare i veckan var det fullt. Jag fick dom sista platserna som fanns.

//Simon

Jag har oxå försökt att få en tid men han sa att de hade bokat 52 pers. Om någon skulle avbeställa så har de ändå förlorat sina pengar så det händer nog inte.

@Mattias; fixar du två platser i olika grupper för du köra med min hoj.

Tack!

SimonJ skrev:
Ni måste boka i förväg.

//Simon
Ja ja det suger ju! men åker man inte då så finns ju sviestad den 26/8 så dit är garanterat att jag ska. har ju bara 5 mil dit!

Det sög ju hårt, ledig vecka från jobbet och allt. Jaja där får man för att inte planera i tid...

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back