FRiLLA
Kalas
gsxr k5 svart
Mellangrupp finnes bilder ?? Svart ställ . Tack på förhand/Fredrik
Mellangrupp finnes bilder ?? Svart ställ . Tack på förhand/Fredrik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Winrick skrev:2461610jag körde i oförsäkrad / licens gruppen,,, slogs ofta med spindelhojen.. (min polare) jag har en blå vit shoei hjälm och grå/vit/svart ställ... hojen är en K3 med krach kåpor, blå vit.. svart nedtill.. inge speciel.. (står SIGN och metzeler på sidan)
tack på förhand..![]()
HAYABUSAHENKE skrev:2462132Nej tyvärrHar du åka med Actionpics nån gång tidigare i år så finns du säkert med på bild om det kan vara till tröst? Säg ett datum så ska vi kolla igenom arkivet
![]()
FRiLLA skrev:2461744Mellangrupp finnes bilder ?? Svart ställ . Tack på förhand/Fredrik
OK fint , jag körde även på mantorp i långsam. Fotade där en del själv. Tyvärr så glömde jag kameran på gelleråsen =(HAYABUSAHENKE skrev:2462162Körde själv i Mellangruppen,men hade med mig en kollega vars uppgift var att fota mellangruppen. Väntar på dessa bilder
FRiLLA skrev:2461744Mellangrupp finnes bilder ?? Svart ställ . Tack på förhand/Fredrik
Rundningsmärke skrev:2463035Har du fler bilder så ös på.![]()
/A
Hulken_1 skrev:2463900Har du någon bild på mig?? Jag körde ju många varv runt banan.
Ofta i närheten av Rundningsmärket![]()
HAYABUSAHENKE skrev:2463921Hittade en,Ska kolla vidare senareO här va en till såg ja.
Ser ut som du leder iaf![]()
HAYABUSAHENKE skrev:2460450Sorry,jag kan inte skylla på ljuset ha ha D va skit bakom kameran tyvärr.
Men dom kanske duger till nåt? Ta foto med mobilen o ha dom i tfnha ha
tylox skrev:2471233Ingen som råkar ha några bilder av min snygga luftfärd? Körde en polkaretta och lyckades göra en highside i kurvan ut på start-å-mål-rakan. Blev ju trots allt lite blåslagen och bröt nåra ben i foten, så det vore ju trevligt om det inte va helt i onödan.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |