Gelleråsen 6/9 - SHK/SMC

Ska med jag med! Steg 4...medelsnabb, får se hur dagsformen är ;)

Någon som vet något ställe som visar Ungern - Sverige på lördagkväll? Verkar inte som Hotel Karlskoga har TV8...

Någon som vet något ställe som visar Ungern - Sverige på lördagkväll? Verkar inte som Hotel Karlskoga har TV8...

Det löser vi på plats... :tummenupp
Just nu ser det ut att va ok väder på söndag. Blir jag glad iaf, har inte direkt "regndäck" på daytonan för närvarande... :rolleyes:

Haha ser ut att ha tur med vädret denna sporthojskurs med, kalas. Iaf enligt den norska sidan och de brukar alltid ha mest rätt och nyast info. Då ses vi imorrn bitti då allihopa och hoppas på snabba varv, att hojarna är hela och kroppsdelarna sitter där de ska när vi åker därifrån imorrn kväll :)

Dagen gick fort, men man känner såhär när man kommit hem och lugnat sig att man är enormt sliten i huvudet och har ont i hela kroppen. Men vad gör man inte för att bli en bättre mcförare :)

Bara hoppas det kommer upp lite bilder här snart då. Sades på plats att bilderna blev ovanligt bra så jag kanske har fastnat på en eller ett par denna gång, alternativt kör jag helt enkelt för fort för fotografen :rolleyes:

Dagen gick fort, men man känner såhär när man kommit hem och lugnat sig att man är enormt sliten i huvudet och har ont i hela kroppen.

Tänk då hur du skulle ha mått efter att efter Gåsen sträck-kört Örebro Sthlm med mörkt och blött visir och på våt vägbana...

Kul som tusan idag, givande med regnvåt bana - och man fick gasa lite på eftermiddagen med! :)

/J - klart impad över AK4's framfart...

Testa denna då, kör dit på möra i spöregn...köra under dagen i ihållande regn, sen åk hem i spöregn tillbaka till sthlm :D

Tänk då hur du skulle ha mått efter att efter Gåsen sträck-kört Örebro Sthlm med mörkt och blött visir och på våt vägbana...

Haha ni verkar ha haft det lite tuffare än en själv då. Men jag är ju en ung spoling och tål inte lika mycket vet ni ;)

Testa denna då, kör dit på möra i spöregn...köra under dagen i ihållande regn, sen åk hem i spöregn tillbaka till sthlm :D

Äh va fan, prova dehär då, vakna, höra lite regn, sova lite till, ta bilen te åsen, vänta tills de torkar upp, åka hem o hämta hojen o åka tillbaka när solen skiner så fint :D

Äh, det går bra att köra i regn. Men med ny hoj och däck som man aldrig kört med i regn, får man ta det lite lugnt och känna efter. Det vart väl några småsläpp när man la på gasen. Den här kursen var lugn det var bara 8 som gick av. För ett par år sedan var det 11 som kasade av, då fick jag inte ett enda varv på torr asfalt. Nu var hela eftermiddagen torr

För att citera en instruktör efter att bara 6 personer hade åkt av (alltså 2 till efteråt): "10% som kört av, det är fan rejält för mycket". Antar att han räknade bort instruktörerna då de inte borde köra av lika lätt som oss andra oduglingar :)

För att citera en instruktör efter att bara 6 personer hade åkt av (alltså 2 till efteråt): "10% som kört av, det är fan rejält för mycket". Antar att han räknade bort instruktörerna då de inte borde köra av lika lätt som oss andra oduglingar :)

Det är 10% som lärt sig 100% på denna kurs (gäller mig ialla fall... :näsblod )

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti