Gelleråsen 6/9 - SHK/SMC

Också anmäld nu! :tummenupp
Fast som reserv nummer 6...
Vi får la se om man kommer med! Steg 1 mellan om jag har tur!
Man får väl be till gudarna! :Bugar
Frågan är också om man ska sova över någonstans innan,
någon som har några tips eller idéer förutom tält!?

Last edited:
...men till slutet av dagen så kände jag mig som Valentino Rossi och fick tummen upp av en instruktör som brännde om mig bakåttittandes med en hand när jag själv pressade i kurvan som bäst och hade 100% adrenalin och trodde det inte gick att ge mer! :D:D

Dejavu... :rofl:rofl:rofl ...jefla instruktörer... :mad:

Frågan är också om man ska sova över någonstans innan, någon som har några tips eller idéer förutom tält!?

1. Karlskoga Hotell, bra standard 7 km från banan
2. Stugor på Gelleråsen
3. Tält på Gelleråsen
4. Finns nån camping i närheten med stugor oxå, som jag vet används ganska flitigt...kommer inte ihåg namnet... Anyone?

Dejavu... :rofl:rofl:rofl ...jefla instruktörer... :mad:

2. Stugor på Gelleråsen
3. Tält på Gelleråsen
4. Finns nån camping i närheten med stugor oxå, som jag vet används ganska flitigt...kommer inte ihåg namnet... Anyone?

Det finns stugor på modellflygklubben en bit därifrån också.

Steg 2 mellan bor på Karlskoga hotel.

Hoppas på samma väder som 31 maj. SOL SOL SOL.

Jo men absolut inte så att jag tror att jag är övermänsklig och jag kan lätt tänka mig gå kurs för kurs nästa år men just nu när det är SMC sista kursdag så känner det surt att köra ett steg som jag mer eller mindre kommer glömma om nån månad så därför slår jag på stort och kör med Coach så han kan påpeka allt jag måste träna på

Luktar lite Krasch varning här..man lär sig krypa innan man går:fakta

Last edited:
Bulten räcker långt:mattias Blir bara mer sport med vilt, grus och mötande hojar:fakta

Glöm inte alla livsfarliga kameramän som står längst vägen redo att flascha till. eller hur var det nu?. :tungan

Jag körde steg 3 i snabb, och det var ok så lika bra att fortsätta. Gör det du med. Ses där.

Man går en navigeringskurs i hur man hittar runt på småvägar för att leda grupper.:D

Hörde från SMC att dom skulle tvinga dig fälla ner fotpinnarna,,,,, det är regel 1, regel 2 är att du ska tvätta min hoj och vaxa.

Hahahaa ska DU börja nu också!? :)

Hahahhahaa ska ALLA göra mig till nån pojkhora här på SH? :P Känner mig som en "Piece of Meat" :)

Last edited:

Hahahhahaa ska ALLA göra mig till nån pojkhora här på SH? :P Känner mig som en "Piece of Meat" :)

Man får köra hur schnabbt man vill i steg ett också. Bara att gassa :tummenupp

Nackdelen är ju vaxandet av Hyndan då ...

Tänkte att man kan ju gå in och kolla om det finns någon tråd än men antog att jag var lite tidigt ute. Det var jag verkligen inte ser jag nu.

Steg 2 - Medel blir det för mig

Snake Eyes, ska du åka i rätt grupp denna gången eller ska du varva alla som du nästan gjorde den 13:e? :tungan
(Bra film förresten, Nicholas Cage är grym)

Tänkte att man kan ju gå in och kolla om det finns någon tråd än men antog att jag var lite tidigt ute. Det var jag verkligen inte ser jag nu.

Steg 2 - Medel blir det för mig

Snake Eyes, ska du åka i rätt grupp denna gången eller ska du varva alla som du nästan gjorde den 13:e? :tungan
(Bra film förresten, Nicholas Cage är grym)

Varvade jag ngn? Kom ikapp nåra gulingar minns jag, bara för att höra mullret av Jörgens HD komma ikapp mig. Gul grupp kanske blir bra. Ska fuskträna lite på Guteringen i veckan. :yoparty

Haha jag tror inte du varvade någon men man vet aldrig med din fart de sista två körningarna. Jag tyckte att jag fick köra om titt som tätt när det var kurvigt med min 600cc men du flög ju om även mig :bow

Sen så undrar jag lite om de som körde i blått. De åkte ju som missiler på banan men aldrig såg jag någon. Säkert nåt snille som tänkt till och gjorde så att de aldrig körde samtidigt som oss i nybörjargruppen

Last edited:
Haha jag tror inte du varvade någon men man vet aldrig med din fart de sista två körningarna. Jag tyckte att jag fick köra om titt som tätt när det var kurvigt med min 600cc men du flög ju om även mig :bow

Sen så undrar jag lite om de som körde i blått. De åkte ju som missiler på banan men aldrig såg jag någon. Säkert nåt snille som tänkt till och gjorde så att de aldrig körde samtidigt som oss i nybörjargruppen

Blå grupp ja, hopplösa fall. :hojraket

Konstigt?
Med tanke på körställning osv på dina bilder så kanske steg 1 är ganska lämpligt? :va

Ang boende:
http://www.karlskogamotorstadion.com/boende/indexboende.htm
Där finns länk med ett gäng ställen att bo på.
De två som ligger närmast är modelflygplatsen samt lunedet med bara ett par tre kilometer till banan, lunedet kan erbjuda ett svalkande höstbad :tummenupp

2. Stugor på Gelleråsen
3. Tält på Gelleråsen

Ang boende:
De två som ligger närmast är modelflygplatsen samt lunedet med bara ett par tre kilometer till banan, lunedet kan erbjuda ett svalkande höstbad :tummenupp

Lunedets camping - ÄNTLIGEN nån som öppnade soppköket!!! :mad:
Perkele.

Konstigt?
Med tanke på körställning osv på dina bilder så kanske steg 1 är ganska lämpligt? :va

Med tanke på att steg 1 utan undantag är första steget man får ta överhuvudtaget på bana med SMC så kanske steg 1 är ganska lämpligt... :D

Möjligheten till egen tolkning av sin förmåga är självklart öppen, men det faktiska utfallet av denna tolkning är ganska begränsat... :rolleyes:

fick en plats som andra reserv.. nu blev man av med 1800:- så nu är man glad... hoppas på strålande sol... =)

Jag och Mirre kommer:banana
Bara hon inte kör i från mig! Då kan jag ju inte skryta vid middagsbordet längre om hur jefla grym jag är på att tjööra håj:gnissla

Last edited:
Mopeder sugs in i luftintaget :fakta

:rofl ...sådärja, då var tempot uppskruvat. Gå inte av i trösen direkt efter depårakan nu, när du släppt lös alla vildhästarna ur stallet för att hinna ikapp mig. Du vet att jag kan bromsa lite senare med min moped va? :krama

:D Ska bli skoj, ses där mannen! :tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...