Gelleråsen 6-7/9

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Nå vilka ska dit o dominera?? Vem ska slå vem och hur mycket :sissy

Det ryktas om en comeback i R600 på lånad gammal hoj...

Själv ska jag vis från förra racet på EM:et INTE:
1. Byta däcksfabrikat under racehelgen
2. Starta på tvåan istället för ettan.

Syns där!

Vi i Ninjaracing kommer också. Nu fullkittade med varsin Kwack 07. 05 orna har vi kvar som regncyklar. Kan lillen ha två så kan vi. Det är rookieracing det.:yoparty

själv tar jag racedebuten, hoppas de flyter på bra.... blir spännande å lärorikt...:D och vill ha uppehåll, bara lagt ett pass i regn sen började hojjen strula:huvet

Last edited:
själv tar jag racedebuten, hoppas de flyter på bra.... blir spännande å lärorikt...:D och vill ha uppehåll, bara lagt ett pass i regn sen började hojjen strula:huvet

Själv dansar jag regndans :tummenupp

Iofs måste jag köpa hoj innan helgen...:huvet

Jag åker upp på söndag och följer racen med spänning:) Missar tyvärr lördagen på grund av jobb. Ser fram emot ännu en rolig dag på Gelleråsen:tummenupp

Punkt nr två gjorde att jag fick slå av för att inte köra in i dig bakifrån så min start vart ju också pannkaka pga det.

Och som plåster på såren körde du om mig på gulflagg innan trösen:)

Punkt nr två gjorde att jag fick slå av för att inte köra in i dig bakifrån så min start vart ju också pannkaka pga det.

Och som plåster på såren körde du om mig på gulflagg innan trösen:)

:näsblod Du borde lagt in en protest så mitt usla resultat försvann från listorna :D Var det i starten jag körde om på gulflagg??

Racedebut på reng. Det har väl hänt många säkert. Men jag har aldrig kört på regn. Har lånat thomass regndäck med torrsprickor. Så bromsar ni i täten för mycket så blir det bowling i trösen.

:näsblod Du borde lagt in en protest så mitt usla resultat försvann från listorna :D Var det i starten jag körde om på gulflagg??

Gulflagg kom väl efter att två st krokade ihop i trösen, jag skulle gissa på att dett var på varv 3 som du och en till körde om på gulfagg.

Jag skulle ha lämnat en protest mot mig själv på en gång i så fall så att jag med ströks från reslutatlistan:D

Som jag körde så var jag i vilket fall inte värd en bätte placering.

Ses till sommaren Thomas!

Racedebut på reng. Det har väl hänt många säkert. Men jag har aldrig kört på regn. Har lånat thomass regndäck med torrsprickor. Så bromsar ni i täten för mycket så blir det bowling i trösen.
Det finns king shit regndäck att få låna annars, de har faktiskt lett ett r-1000 race :rolleyes:

Back