Gelleråsen 29-30 AUG med www.banakning.nu

Det var roligt ända tills McDoktorn körde förbi mig. Då åkte jag hem. :mad:

Tack för i år, banåkning.nu - jag kanske besöker Amsberg en av söndagarna.

Vill skicka iväg en ursäkt till killen som jag nästan körde på igår. Det var vid den där väldigt skarpa högern efter S-kurvan. Jag kom för snabbt och missbedömde din hastighet + att jag tänkte göra en väldigt korkad omkörning - varför? Tja - jag vet inte...

Slutade med att jag for rakt ut i asfalten precis när du tänkte svänga höger. Verkligen tur att det inte hände något. Mkt dumt gjort av mig - sorry!

aa tackar för ett bra ordnat event!!

är det någon som har bilder från ons och tors så lägg gärna upp dem någonstans så man kan kolla lite.

Jag måste också skicka ett stort tack till arrangörerna....
Kanonbra...samt att också AVA-MC var där med demohojar
samt Touringbutiken som sålde grejor var ett EXTRA tillskott
borde vara flera MC butiker som ställer upp på bandagar.

Så, nu finns alla bilder vi har tagit upplagda på servern nedan. Tack till Clawster för hjälp med servern och tack till Emelie som fotade de här två dagarna.

http://home.nykoping.nu/~drpain/

Det är bara att ta vad ni vill ha till eget bruk. Vill ni göra något annat med dem vill jag gärna bli meddelade!

Ja det var nära. Jag började svänga och markerade det genom att börja hänga och såg helt plötsligt att du stal mitt sår. Rätade upp cykeln och var nära att åka av. Var rätt så förbannad för det kunde ha gått riktigt illa. Omkörning på ytterspåret är alltid att föredra. Apology accepted!

Vill skicka iväg en ursäkt till killen som jag nästan körde på igår. Det var vid den där väldigt skarpa högern efter S-kurvan. Jag kom för snabbt och missbedömde din hastighet + att jag tänkte göra en väldigt korkad omkörning - varför? Tja - jag vet inte...

Slutade med att jag for rakt ut i asfalten precis när du tänkte svänga höger. Verkligen tur att det inte hände något. Mkt dumt gjort av mig - sorry!

Ja det var nära. Jag började svänga och markerade det genom att börja hänga och såg helt plötsligt att du stal mitt sår. Rätade upp cykeln och var nära att åka av. Var rätt så förbannad för det kunde ha gått riktigt illa. Omkörning på ytterspåret är alltid att föredra. Apology accepted!

Okej vad skönt:) Ska ta det lite lugnare nästa gång.

Vi från www.banakning.nu tackar er alla för underbar sommar och en kanon
avslutning. Just nu jobbar vi på för nästa års körningar och om ni har några
förslag eller önskningar motager vi dom gärna. Vi kan nog redan nu utlova att vi kommer att köra på andra banor än i år, vissa utomlands...Våran hemsida kommer att ändra utseende innom kort och alla reggade användare kommer att få nyhetsbrev med jämna mellanrum.

Lev väl, vi ses nåsta år
www.banakning.nu
Micke & Peter

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...