Gelleråsen 25?

Hagster skrev:
Det stod väl inget om att man måset ha försäkring som täcker på bana? Om man har trygghansa så spelar det väl ingen roll?

Märkte på plats att det gick att besikta med slicks utan problem. Blev lite trött för jag hade hellre kört på slicks suck!
Två bra dar på banan men lite mycke folk, blir lite kö tendens och ökad risk för farliga omkörningar.
Riktigt skoj med bana ser fram emot kursen 4-5/8 med Tony. Nån mer som ska dit?

Ligatus skrev:
ja de brukar kunna vara lite grus.. men som sagt så e man ju ganska så färsk på hojen så går inte så gigantiskt fort.. men de kommer så småning om.. vi är hittills ett litet gäng som åker, 3 som jag har träffat "genom hojen" och så syrran.. de vore grymt kul o va några fler som hakar på! vi har tagit järntorget som sammlingspunkt vid uteserveringen. vi åker så ofta vi kan men gillar inte regnet!

:tummenupp
några PBR ska ut 16.30 idag, samlas vid södra station, jag kommer att åka dit till kl 17.00 eftersom jag jobbar. så vi kan ses där vid 17 för en tur om du vill.

crashtestdummy skrev:
några PBR ska ut 16.30 idag, samlas vid södra station, jag kommer att åka dit till kl 17.00 eftersom jag jobbar. så vi kan ses där vid 17 för en tur om du vill.

har just komme hem från gelleråsen! så hinner inte med, och e lite segt! grymt kul o köra på bana :) körde iof i nybörjar gruppen men gick rätt bra förutom sista gången då de bytte instruktör o hon körde skit sakta så de andra varva oss i slutet o de va mindre kul :huvet men är glad att hojen e hel och att jag lärt känna den bättre.. men kört hårt ikväll!

Back