Gelleråsen 21/6 SMC 500kr!

Vad händer om man anmäler sig nu, betalar och ni inte får ihop 47 deltagare, blir det inget då?

Betalar ni tillbaka pengarna via kontot då?

(500SEK på Nordea 3012 00 29553).
Överföring till bank Nordea
Kontonummer 30120029553
dvs ta bort mellanslagen
Så funkade det för mig att göra överföringen från ICA-banken

Hur många är det som kommer nu?

Kan ni beskriva upplägget lite för dagen? Har inte varit på så många bandagar, så vore intressant och veta vad man har att vänta sig om man kommer dit...

Betalt!

Får man nån slags kvitto på att man är anmäld eller hur gör man såhär snabbt inpå? /Lassis

Gelleråsdagen 21/6 är FULL

Hej.
Nu ärrä fullt o maten ä beställd.

Betalt!

Får man nån slags kvitto på att man är anmäld eller hur gör man såhär snabbt inpå? /Lassis

Du är noterad o anmäld o pengarna har kommit in på kontot så vi ses i möra. /Per

Last edited:
Någon som vet hur lång tid det tar att köra upp från Uddevalla?

I´ll be there!

Betalt!

Tänkte höra vilken väg du tar ner om vi skulle ha möts upp för en samåkning? Jag åker troligtvis via Mockfjärd-Fredriksberg.
Kanske kan mötas vid Vansbro?

Last edited:
I´ll be there!

Tänkte höra vilken väg du tar ner om vi skulle ha möts upp för en samåkning? Jag åker troligtvis via Mockfjärd-Fredriksberg.
Kanske kan mötas vid Vansbro?

Jag har en plan på att bila ner och sova i Karlskoga inatt men vid sjysst väder kan jag väl kanske ändra mig :)
Åker Mora-Vansbro-Filipstad/Karlskoga, hittar inte sista milen utan har alltid åkt över Filipstad hittills.

När tänkte du åka?

Jag har en plan på att bila ner och sova i Karlskoga inatt men vid sjysst väder kan jag väl kanske ändra mig :)
Åker Mora-Vansbro-Filipstad/Karlskoga, hittar inte sista milen utan har alltid åkt över Filipstad hittills.

När tänkte du åka?

Skickat ett PM

Någon som vet hur lång tid det tar att köra upp från Uddevalla?

Ca 2.5 timmar. Körde till Gåsen från Uddevalla förra sommaren (med bil). Det är ju inte jättesnabb väg förbi Lidköping osv. Sen svänger man av vid OKQ8 i Laxå och den vägen upp mot Karlskoga är ju inte heller så snabb. Alternativet är ju upp genom Dalsland via Karlstad.

Betalningarna???

Hej.
Sitter o sliter det lilla hår jag har kvar för det är två (hittills) som är lite väl anonyma med sina betalningar.:confused:
Vill gärna veta vilka som döljer sej bakom GÄLLERÅSEN21 och 7710088530. SMS:a mej på 070-6704150 om Ni inte vill skylta på Forumet. Det verkar ju som Ni vill vara diskreta.:D
Skojar!!!
/Per

Ca 2.5 timmar. Körde till Gåsen från Uddevalla förra sommaren (med bil). Det är ju inte jättesnabb väg förbi Lidköping osv. Sen svänger man av vid OKQ8 i Laxå och den vägen upp mot Karlskoga är ju inte heller så snabb. Alternativet är ju upp genom Dalsland via Karlstad.

Hej.
Kör inte 45:an om du kör genom Dalsland, utan mot Bengtsfors (väg 172) ifrån Uddevalla och sedan mot Åmål 6 km innan Bengtsfors så slipper du en massa långsamma samhällen.
/Per

Last edited:
oki:) Då räknar jag med tre timmar från orust. Ska bli skoj d här!
Ses där

Det där var ju kul! :D

Mera sånt här,vart ju inga probem att hitta deltagare på kort varsel,bara satsa igen om chansen dyker upp. :)

En kompis plåtade lite i oförsäkradgruppen med tjejens kamera,ska se om det blev något av det och lägger isf. upp dom men det kan ta någon dag.

Henrik

det här var min första dag på bana måste säga att det var sjukt roligt. och mycke bra feedback från handledarna så man lärde sig en hel del... tack tack för denna gång

Grym dag.

Det enda som var lite surt var alla avåkningar, men det verkar ju som att alla klarade sig utan nämnvärda skador.

:tummenupp

Last edited:
Tack för en toppendag! Man lär sig alltid något nytt. :tummenupp för instruktörerna!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman