Gelleråsen 2010-04-17

Hoppas det gick bra med Blade-piloten.
Ganska beskrivande bild på händelsen.

Tack för alla fina bilder=) Sjukt ont i kroppen efter all körning, kul att få se bilderna=) Nu gör det inte lika ont...:banana

Hoppas det gick bra med Blade-piloten.
Ganska beskrivande bild på händelsen.

Han kanske svarar här själv, men jag avslutade dagen med ett litet snack. Han tycks ha klarat sig bra och skulle även köra dag 2. Hojen var mao också körbar. :tummenupp

Han kanske svarar här själv, men jag avslutade dagen med ett litet snack. Han tycks ha klarat sig bra och skulle även köra dag 2. Hojen var mao också körbar. :tummenupp

Kan ju lägga in en teaser och säga att han gjorde en repris på söndagen, och knäckte vänster styre, men det var sista passet. Så han missade inte mycket ändå!

Kul med bilder! synd ba att man inte kunde köra så mycket. Växellådsjäkeln gick ju sönder 2 gånger :mad:

Slanga upp dinna bilder nu då norman! *smiska* :D

Jag håller ju på o tvätta o snart börjar ju hockeyn :D

Jag är övertygad om att bilderna inte är nåt att se ändå eftersom jag skaka som ett asplöv o hade på auto-läget :D

Ska hitta nånstans att slänga upp skiten så drar jag bara över alltihop sen utan att rensa nåt :tummenupp

Ja, man blir ju smått irriterad!
Du kunde ju kommit förbi på söndagen med din motor så kunde man ju bytt:rolleyes:

Jag fundera på att komma dit med en näve cash o släpet o säga take it or leave it :D
Tyvärr festa man ju som sagt på lite för hårt på lördagkvällen o vakna up 8 mil bort :gnissla

Missade inte mycket... Menar du att det blev bajsväder där eller vadå?

Som sagt.. Sista passet sista dagen.

Kom på nu att försäkringsbolagen brukar inte vara dundersnabba, så han lär ju iof missa lite körning i sommar :död

Men det viktigaste var ju att han klarade sig fint, och han körde bil dit. Så han kom hem också!

Back