Gelleråsen 12 Juli

Ska se om jag kan hitta ett smakprov. Vilken grupp körde du i? Hoj mod + färg? Ställ?

/H

Han körde i Lugn grupp med en svart CBR600RR. Färg på ställ är Röd/vit/svart. (-har jag för mig, du får rätta mig Norman :) )

Kolla också om du kan lägga uppe ett smakprov på en Grå/Röd/svart Gsx-r -97 i lugn grupp (ställ: Svart/guld/silver)

Tack för en härlig dag

Han körde i Lugn grupp med en svart CBR600RR. Färg på ställ är Röd/vit/svart. (-har jag för mig, du får rätta mig Norman :) )

Kolla också om du kan lägga uppe ett smakprov på en Grå/Röd/svart Gsx-r -97 i lugn grupp (ställ: Svart/guld/silver)

Tack för en härlig dag

Finns snygga bilder på er i min kamera men Henke får ta hand om distributionen nästa vecka...eller när det nu blir med semestertalibanerna...

risiga jävla posörer..

NEJ JAG ÄR INTE BITTER.. Nitrous lämnar en i skiten.

:D na na na naaaaaaa

Dävils hårn på dig:tuttar

(jag är 39år å platsar knappt på lunarstorm)

Nu har det ju gått 7 min och ingen bild i mail-lådan, har ditt Cyjberspejs gått sönder eller :näsblod

/Nitrous

Ungefär som dina varvtider nu då...

:arsele

Last edited:
Ska se om jag kan hitta ett smakprov. Vilken grupp körde du i? Hoj mod + färg? Ställ?

/H

Tack för en härlig dag.

Tack lilla Trigger för lånet av vapnet. Ska till kiropraktorn idag o rätta upp ryggen ;) Klent byggd ha ha

/H

Tack själv för att du fotade så mycket.

Kiropraktor, få se nu.. bygga hus, köra bandagar, fotografera när man inte sitter på hojen.... ja det tar på kroppen :rolleyes:

Bara att slänga över bilderna när du hinner som överenskommet så publicerar vi alla på www.actionpics.se , kolla PM

Nu åker vi på semester en veckam, ciao !

/Nitrous

risiga jävla posörer..

NEJ JAG ÄR INTE BITTER.. Nitrous lämnar en i skiten.

Jobba jobba jobba.... Jag är inte heller bitter, oj nu måste jag packa för flyget till Turkiet går om 4 tim.

Hejdå Tjoffe, vi ses om en vecka :pannkyss

/Nitrous

Last edited:
Dra åt helvete! :mad:

Vilka överraskningar det kommer bli på geleåsen..

Visst blir det. För jag lånar ut Nitrous hoj till dig då, han lånar ju ut min så.....

Ha det så bra hemma med jobbet Tjoffe så ses vi på racet. Jag fixar maten och det, du tar hand om nervvraket Nitrous och hans hoj :tummenupp.

Till er andra. Ha det så skönt hemma. Själv ska jag bada, äta gott och må gott. Sen kanske fundera över hur jag ska köra fortare på Gelleråsen nästa bandag. Tack för en härlig dag med er alla i går på Gelleråsen. Ni är bara superhärliga allihopa.

/Liwa1

/H

Kul att några kom fram o sa hur dom ville ha sina bilder. Hoppas det blir flera som kommer fram vid nästa gång.
Ni som spec bad om bilder finns med till 100%.

Lillen#77 ,SP1 i lugn grupp ,Gsxr 750 -97 i lugn grupp med knät i backen ;) ,Licenskillen på omlackade röd/sv/vita hojen.

Vet i nuläget inte när vi kommer o fotar på nästa tillfälle men det kommer Actionpics & jag informera om.

Tack för en härlig dag.

Tack lilla Trigger för lånet av vapnet. Ska till kiropraktorn idag o rätta upp ryggen ;) Klent byggd ha ha

/H

Lugn grupp, svart cbr600rr o röd/svart/vitt ställ...

Fan Maciej har du varit på Gelleråsen igen?! :tungan
Riktigt najs bild :tummenupp

/Robin

Samma här...du kommer inte att bli besviken på banan, den är skitkul :tummenupp :tummenupp Hade varit kul att hetsa dig och Bumsen....:D :D

Å byt avatar...:mattias :6surkart :sissy :D

/H

Kul att några kom fram o sa hur dom ville ha sina bilder. Hoppas det blir flera som kommer fram vid nästa gång.
Ni som spec bad om bilder finns med till 100%.

Lillen#77 ,SP1 i lugn grupp ,Gsxr 750 -97 i lugn grupp med knät i backen ;) ,Licenskillen på omlackade röd/sv/vita hojen.

Vet i nuläget inte när vi kommer o fotar på nästa tillfälle men det kommer Actionpics & jag informera om.

Tack för en härlig dag.

/H

Åhhh jag vill se smakprov på mig, SP1 i lugn grupp...pliiiis :D :D

Kanonbild Henke...:tummenupp :tummenupp kan du inte photoshoppa lite så att knät kommer ned oxå....:D :rolleyes:

Du hade bara otur att du kom ikapp alla innan rakan :tungan
Jag såg att knät var i över allt annars,bara jag som inte hänger med med kameran ;)

Knät i eller icke,visst fan e d kul ?!

/H

Bild på Beställare

Har inte tid med detta,men lägger upp några få på folk som pratade med mig. Dom ska ha cred för det. hoppas på mer sånt vid nästa tillfälle :tummenupp

Bifogat

• r6a.JPG
    r6a.JPG
    127 KB · Visningar: 55
  • R1.JPG
    R1.JPG
    127.4 KB · Visningar: 40
  • KNÄSKRAPARKUNGEN.JPG
    KNÄSKRAPARKUNGEN.JPG
    117.4 KB · Visningar: 49
  • WGIRL.JPG
    WGIRL.JPG
    117 KB · Visningar: 55
  • ARNOLD.JPG
    ARNOLD.JPG
    106.6 KB · Visningar: 80
Du hade bara otur att du kom ikapp alla innan rakan :tungan
Jag såg att knät var i över allt annars,bara jag som inte hänger med med kameran ;)

Knät i eller icke,visst fan e d kul ?!

/H

Jaa just det...nu minns jag...visste att jag skulle kört snabba gruppen...:D :rolleyes:

Grymt :) :yoparty ...jag kan knappt bärga mig till Kinnekulle 17-18/8 :tummenupp

Med skrap...på bild :tummenupp

Har inte tid med detta,men lägger upp några få på folk som pratade med mig. Dom ska ha cred för det. hoppas på mer sånt vid nästa tillfälle :tummenupp

Tack, schysst att alla kommer me knäskrap på sina bilder oså kommer ja där me mitt ångrade :finger -finger :D
Skulle fan ha gjort fuckyou ändå så hade de iaf vare lite cool bild :gnissla :huvet

Gälleråsen äger! har ju redan varit där två gånger i år redan :tungan
Ska dit igen i början av augusti med bumsen.
Hetsa mig puh då får du nog öka farten lite :7peta

Saknar ju gamgixxern lite :yoparty

Samma här...du kommer inte att bli besviken på banan, den är skitkul :tummenupp :tummenupp Hade varit kul att hetsa dig och Bumsen....:D :D

Å byt avatar...:mattias :6surkart :sissy :D

Oftast inte fotografens fel att föraren inte lägger ned knät i backen.
Har flera bilder på dig,men ingen i närheten av knäskrap.

Tittar man på bilden så ser man att höger knäpuck är oskuld. Högre fart nästa gång så kommer det :tummenupp

Tack, schysst att alla kommer me knäskrap på sina bilder oså kommer ja där me mitt ångrade :finger -finger :D
Skulle fan ha gjort fuckyou ändå så hade de iaf vare lite cool bild :gnissla :huvet

Oftast inte fotografens fel att föraren inte lägger ned knät i backen.
Har flera bilder på dig,men ingen i närheten av knäskrap.

Tittar man på bilden så ser man att höger knäpuck är oskuld. Högre fart nästa gång så kommer det :tummenupp

Nån bild på mig som smakprov.??

Gul/blå cbr 954, svart skinn, vita stövlar i lugna gruppen

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm