Gelleråsen 080525 - Filmklipp

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
"Min kompis klockade mig med mobilen, jag tjörde cirka 1.14. Fast jag blev hindrad av några långsamma idioter, annars hade jag tjört 1.12."

Översättning till laptimer/transpondertid: 1.23 med trafik, 1.24 med fritt.

Precis, jag är inte jättesnabb, men sista passet körde jag fritt och fick upp bra tempo, hade 1:24 tider (laptimer), och inte fan blev jag omkörd mer än en eller 2 ggr på hela passet (snabb grupp, steg 3), märkligt? :confused: De måste ha kört så snabbt att jag inte ens hann se dem passera :D

"Min kompis klockade mig med mobilen, jag tjörde cirka 1.14. Fast jag blev hindrad av några långsamma idioter, annars hade jag tjört 1.12."

Översättning till laptimer/transpondertid: 1.23 med trafik, 1.24 med fritt.

Om det var en pik till mig så är tiden jag nämde mätt med laptimer, andra kompisen körde 1.15.1 och jag 1.17.3.

Bahh fan va folk gnäller..bjebb bjebb bjebb...

kul med film, som ngn sa..det görs inte så mycket film längre...

Bra där micke...mer film åt folket...:tummenupp

Jag såg dig köra IronMike, och det var inte många som hängde med.
Men det är ju skillnad om man kör på ett forum där går det tydligen fortare.
Kul film och bra musik!

Ni är snabba ni :tummenupp

Kanon film fortsätt så.

om du ska till gottland till helgen så ses vi där .
Orange honda 600.:yoparty

Vill du så kan vi jobba lite på dina tider jag & frun ska cotcha 4 st delt under helgen men det fins tid för tipps till dig med (så du kan filma alla tok snabba med kameran bak.......:D )

B Copmpier

Ni är snabba ni :tummenupp

Kanon film fortsätt så.

om du ska till gottland till helgen så ses vi där .
Orange honda 600.:yoparty

Vill du så kan vi jobba lite på dina tider jag & frun ska cotcha 4 st delt under helgen men det fins tid för tipps till dig med (så du kan filma alla tok snabba med kameran bak.......:D )

B Copmpier

thanks :tummenupp ..men jag ska tyvärr inte til gotland i helgen :( ev senare i sommar. är du instruktör av ngt slag? =)

hehe typiskt intruktör, att köra skiten ur snabb gatåkare med R1, med cbr 600 från 90-talet :hihi

Jo.. Björns cbr är ju verkligen en 90 talare... :) :tummenupp

Björn-- Om du vill jobba på din utgångshatighet på Svistad sen så hojta till.. Jag kan ge dig lite tipps-- :=):D :D :D

Precis, jag är inte jättesnabb, men sista passet körde jag fritt och fick upp bra tempo, hade 1:24 tider (laptimer), och inte fan blev jag omkörd mer än en eller 2 ggr på hela passet (snabb grupp, steg 3), märkligt? :confused: De måste ha kört så snabbt att jag inte ens hann se dem passera :D

Jag kan säga att jag låg i snabb grupp på bandagar utan att bli mycket omkörd. Man trodde man var kung på att köra :D

När man senare tog steget till licensgrupp fick man en annan bild av vad som är fort och inte. Jävul vad man blev omkörd :gnissla

Kul med film iallafall :)

Jag kan säga att jag låg i snabb grupp på bandagar utan att bli mycket omkörd. Man trodde man var kung på att köra :D

När man senare tog steget till licensgrupp fick man en annan bild av vad som är fort och inte. Jävul vad man blev omkörd :gnissla

Kul med film iallafall :)
Jupp så brukar det vara, den som äger i snabb gatgrupp blir ofta ett rundningsmärke på sin första licensträning.

Kul med film Järnmicke :)

Du har en körning till snart. Ta med några polare och åk! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=178537

Vore kul! ska se över ekonomin..vilken grupp ska man välja för att slippa bli stekt av dig? ;)

Jupp så brukar det vara, den som äger i snabb gatgrupp blir ofta ett rundningsmärke på sin första licensträning.

Kul med film Järnmicke :)
Kul att somliga tycker det är kul att kika på ngt, och förstår att det inte läggs upp i syfte att försöka verka vara snabb :)

Får ser hur det blir när jag åker på min första licensträning, tog licensen 06, men inte vågat mig på det än.. Tänkte försöka lära känna banorna mer innan...

Last edited:
Mike du äger..

Din film är grym!

Var där. Första gången på bana. Körde såklart långsamma gruppen och steg1.
När jag kom hem var jag som ett frågetecken vad gällde spårval. Spårval ingår väll i senare kurs. Du har gett mig svaren. Tack som fan...

Btw såg er komma med fyra hojjar på släppet !!!!

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...