Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
buLLit skrev:50% av bilderna blev skräp, här är några på startfältet, som jag inte slängt.
*Spontanläge på*Åsa skrev:GSXR1100R, sluta sura nu och give some comments pliiiis![]()
Provade Gixxern på Gokartbanan i morse, fanimej den enda bankörningen på länge, i morrn så blir det SRW och på tisdag KnudanChrille skrev:Han är ute och kör hoj som sig bör i det fina vädret...

GSXR1100R skrev:Provade Gixxern på Gokartbanan i morse, fanimej den enda bankörningen på länge, i morrn så blir det SRW och på tisdag Knudan![]()

Nu är den detÅsa skrev:Buse där, den är ju inte invigd ännu![]()
väntar bara på sista finlagret asfalt sen ska det fulfilmas 
GSXR1100R skrev:Nu är den detväntar bara på sista finlagret asfalt sen ska det fulfilmas
![]()
Det va grrrrrrrrrrrrrrrratis, dock fanns det inga flaggisar eller funktionärerÅsa skrev:Fulfilmas var ordet. Ska bli kul att se.
En fråga: Var det dyrt att köra där![]()

HallåÅsa skrev:...och till. Spana in raggarräserbussen till höger (den mörkröda)... Chrilles vrålåk![]()
hallå
hallå
.Supermoto skrev:Hallåhallå
hallå
.
Den äckligt läckra/råfräna/sexiga mattsvarta VW-Pickisen som syns lite lite grand bakom Chrilles Heavy-Metalbuss då..... Vaaaaa, visst är den schnygg?? För att inte tala om de två våldssnygga husorna bakom....
Lägger upp lite bilder jag oxå så fort jag lyckas masa över bilderna från kameran.
Vill passa på att tacka killarna i bussen rakt bakom Chrille och mig för lån av däckkrängningsutrustning när jag körde punka på näst sista passet. Stooor buss med folk som kom från sthlm om man får tro mitt dialket-lexikon. All heder åt vänligt folk i depån![]()
[Akryl]*Amid skrev:Hey, supernajs att se mannen på benen efter olyckan!![]()
![]()
EDIT: Åsa, du har fantastiskt lite sponsordekaler tycker jag. Lock-out av mattias lr är du bara rik![]()
Sparka på en som redan ligger ner bara....... ska allt köpa mig en egen digitalkamera en vacker dag!Åsa skrev:Fina bilder, tur att du inte la ut dom bilderna du slängt... Då hade det blivit attans tomt här alltså
![]()

buLLit skrev:
Du och Lilltösen ser ut att trivas riktigt bra tillsammans på banan, inte fullt så snabb som Veidecsnubbarna, men övning ger färdighet!![]()
buLLit skrev:Sparka på en som redan ligger ner bara....... ska allt köpa mig en egen digitalkamera en vacker dag!![]()
Åsa, måste bara fråga: Vad är det du har på huvudet när du inte använder hjälmen?
Du och Lilltösen ser ut att trivas riktigt bra tillsammans på banan, inte fullt så snabb som Veidecsnubbarna, men övning ger färdighet!![]()

Nix det gjorde du inte, jag är ju sååå blyg!Åsa skrev:Nästa gång kan du väl komma fram och säga hej, för jag tror inte jag pratade med dig i torsdags eller![]()
jag!Åsa skrev:.....
Det kallas för Buff och finns att köpa i dom flesta MC affären, det är en tygremsa på tub s a sDom flesta har den istället för halsduk runt halsen. Då jag inte klär i keps får det bli en sådan häringa pryl istället på mitt lilla huvud...
.....
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem