Gelé åsen 29/5

Re: Lånade en polares skitkamera!

buLLit skrev:
50% av bilderna blev skräp, här är några på startfältet, som jag inte slängt.

Fina bilder, tur att du inte la ut dom bilderna du slängt :D... Då hade det blivit attans tomt här alltså ;)

Åsa skrev:
GSXR1100R, sluta sura nu och give some comments pliiiis :tummenupp
*Spontanläge på*

Jättefina bilder Åsa, jag e jätteavis

*Spontanläge av*

Mummel grymt jag ville ju åxå köra på Gele Åsen :(

Chrille skrev:
Han är ute och kör hoj som sig bör i det fina vädret...
Provade Gixxern på Gokartbanan i morse, fanimej den enda bankörningen på länge, i morrn så blir det SRW och på tisdag Knudan :whip

GSXR1100R skrev:
Provade Gixxern på Gokartbanan i morse, fanimej den enda bankörningen på länge, i morrn så blir det SRW och på tisdag Knudan :whip

Buse där, den är ju inte invigd ännu :smasha

Åsa skrev:
Fulfilmas var ordet. Ska bli kul att se.
En fråga: Var det dyrt att köra där :D
Det va grrrrrrrrrrrrrrrratis, dock fanns det inga flaggisar eller funktionärer :skrämd

Åsa skrev:
...och till. Spana in raggarräserbussen till höger (den mörkröda)... Chrilles vrålåk :crash
Hallå :hej hallå :hej hallå :hej .
Den äckligt läckra/råfräna/sexiga mattsvarta VW-Pickisen som syns lite lite grand bakom Chrilles Heavy-Metalbuss då..... Vaaaaa, visst är den schnygg?? För att inte tala om de två våldssnygga husorna bakom....

Lägger upp lite bilder jag oxå så fort jag lyckas masa över bilderna från kameran.

Vill passa på att tacka killarna i bussen rakt bakom Chrille och mig för lån av däckkrängningsutrustning när jag körde punka på näst sista passet. Stooor buss med folk som kom från sthlm om man får tro mitt dialket-lexikon. All heder åt vänligt folk i depån :tummenupp

Supermoto skrev:
Hallå :hej hallå :hej hallå :hej .
Den äckligt läckra/råfräna/sexiga mattsvarta VW-Pickisen som syns lite lite grand bakom Chrilles Heavy-Metalbuss då..... Vaaaaa, visst är den schnygg?? För att inte tala om de två våldssnygga husorna bakom....

Lägger upp lite bilder jag oxå så fort jag lyckas masa över bilderna från kameran.

Vill passa på att tacka killarna i bussen rakt bakom Chrille och mig för lån av däckkrängningsutrustning när jag körde punka på näst sista passet. Stooor buss med folk som kom från sthlm om man får tro mitt dialket-lexikon. All heder åt vänligt folk i depån :tummenupp

Mattsvart :confused: Har du oxså köpt sprayfärg från Biltema :D
Visst är det ett härligt gäng :tummenupp Ännu en fördel med motorsporten :tummenupp :tummenupp

[Akryl]*Amid skrev:
Hey, supernajs att se mannen på benen efter olyckan! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

EDIT: Åsa, du har fantastiskt lite sponsordekaler tycker jag. Lock-out av mattias lr är du bara rik ;)

Jag väntar fortfarande på att höra ifrån Mattias :D
Den som väntar på ngt gott...

Åsa skrev:
Fina bilder, tur att du inte la ut dom bilderna du slängt :D... Då hade det blivit attans tomt här alltså ;)
Sparka på en som redan ligger ner bara....... ska allt köpa mig en egen digitalkamera en vacker dag! :7peta

Åsa, måste bara fråga: Vad är det du har på huvudet när du inte använder hjälmen?
Du och Lilltösen ser ut att trivas riktigt bra tillsammans på banan, inte fullt så snabb som Veidecsnubbarna, men övning ger färdighet! :rock

buLLit skrev:
Sparka på en som redan ligger ner bara....... ska allt köpa mig en egen digitalkamera en vacker dag! :7peta

Åsa, måste bara fråga: Vad är det du har på huvudet när du inte använder hjälmen?
Du och Lilltösen ser ut att trivas riktigt bra tillsammans på banan, inte fullt så snabb som Veidecsnubbarna, men övning ger färdighet! :rock

Ja, ja, det var väl inte så farligt :D

Det kallas för Buff och finns att köpa i dom flesta MC affären, det är en tygremsa på tub s a s ;) Dom flesta har den istället för halsduk runt halsen. Då jag inte klär i keps får det bli en sådan häringa pryl istället på mitt lilla huvud...

Ja, lilltösen och jag trivs ypperligt tillsammans - vad annat kan jag göra när vi har världens bäst mek som fixar ALLT till mig och lilltösen. T o m kaffe i depån :tummenupp
Och det var väldigt snällt skrivet "inte fullt så snabb som...". Många pluspoäng till dig. Nästa gång kan du väl komma fram och säga hej, för jag tror inte jag pratade med dig i torsdags eller :confused:

Fröken F. Örvirrad :) :hej

Åsa skrev:
Nästa gång kan du väl komma fram och säga hej, för jag tror inte jag pratade med dig i torsdags eller :confused:
Nix det gjorde du inte, jag är ju sååå blyg! :rolleyes:
Var lite osäker på vem som var vem, men efter att ha spanat över dom kvinnliga deltagarn och sett dig på Lilltösen näst sista körningen föll pusselbitarna på plats.

Så nästa gång :hej jag!

Åsa skrev:
.....

Det kallas för Buff och finns att köpa i dom flesta MC affären, det är en tygremsa på tub s a s ;) Dom flesta har den istället för halsduk runt halsen. Då jag inte klär i keps får det bli en sådan häringa pryl istället på mitt lilla huvud...

.....

Äh, sånt pjåsk. Erkänn att du har en hjälmfriss som du försöker gömma du med. :p Det är bara att sluta pjåska och komma ut ur skåpet!

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back