geiwiz

Johannes_88

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2004
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
tja.

Kan ni som handlat från geiwiz.com skriva lite var ni har för erfarenheter av dem?

Får man alltid sakerna man beställt?

Leveranstid?

Får man nån bekräftelse undertiden eller är det helt tyst ända tills det kommer i brevlådan?

Jag uppfattade dom som mycket seriösa. Jag fick det jag beställde, kom inom ett par veckor efter att jag satt in pengar på deras konto.

Hur fyllde du i deras orderformulär då? När jag skulle beställa så fanns inte Sverige som val i adressfältet. Jag mailade dom beställningen men fick inget svar :/

/Robin

det är ett mkt seriöst bra företag som jag har beställt 2 gånger av. jag mailade dom fick svar direkt nästan :)

Svenssson skrev:
2273542 Jag uppfattade dom som mycket seriösa. Jag fick det jag beställde, kom inom ett par veckor efter att jag satt in pengar på deras konto.
Jag där hoppas att det är så för mig med då. jag har betalat in pengarna och allt så det kommer väl troligtvis. Men det länder lite fel att förskottsbetala till utlandet men vad gör man när priserna är bra. .,

Johannes_88 skrev:
2274695 Jag där hoppas att det är så för mig med då. jag har betalat in pengarna och allt så det kommer väl troligtvis. Men det länder lite fel att förskottsbetala till utlandet men vad gör man när priserna är bra. .,
En liten nyfiken fråga bara, vad är det du beställt? :)

det tar ca 1 vecka för att dom ska få pengarna sedan ca 5-6 dar tills du får gjejorna:)

Mvh Tomas

Svenssson skrev:
2274752 En liten nyfiken fråga bara, vad är det du beställt? :)
En ny stötdämpare bak, luftfilter och bromsbelägg fram. sammanlagt ca 2300 med frakt. I sverige kostar bara dämparen 3200. Hoppas att ni ursäktas svavedl då jag sitter i bilen med mobilen...

2hjul skrev:
2274777 det tar ca 1 vecka för att dom ska få pengarna sedan ca 5-6 dar tills du får gjejorna:)

Mvh Tomas
Tack. Jag kommer inte ihåg riktigt vilken dag jag betalade men det var nån gång i förra veckan. Jag hoppas på måndag för det är inte roligt att köra med den stum i bak. ;-)

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP